細佬的惡行


一家四口上街的話,回家時總是最後才輪到媽媽洗澡。

這天我剛踏出浴室,有人向我投訴。

爹爹:「太過份了,妳個仔呀,剛剛做了一件十分惡劣、十分無賴、十分缺德、十分不環保、極度損人不利己的事!!!」

阿四:「他搞壞了電腦?」

爹爹:「不。」

阿四:「他拿了很多濕紙巾通街抹?」

爹爹:「不。」

阿四:「他扯家姐頭髮?」

爹爹:「不,他大便了。」

對,細佬趁我不在場,大了一鑊給爹爹換。

8 則迴響

Filed under 爹爹, 二少

8 responses to “細佬的惡行

  1. hohoho ! 男人和小孩都是一樣的啊。有一次我在洗碗,突然 Chilli 和爸爸一起大叫,我以為咩事,原來只是 Chilli 在 toilet poo poo 了,爸爸叫“救命”請我出來替女兒善後!後來好啦,終於有次兩父女自己照顧自己兩個星期,爸爸無從去叫“救命”,咪又一樣得。

  2. mama

    佢仲要不要著片? 我家細佬全無意識去廁所pee/poo….佢剛兩歲, 點搞? :<

  3. TakumiMami

    我家大少大便的話, 99%都係爸爸幫佢搞掂, 剩下1%就係爸爸不在家先輪到我. 我好proud of調教到仔咁樣!😛

  4. AuntieJo

    爹爹:

    細佬分明就係好中意你, 同你一齊覺得好舒服好有安全感好信任你好想將一切一切交哂比你………………………………………………………..

  5. 細佬真係幾鍾意爹爹架。

發表迴響

