哪裡痛


細佬病了幾天。

細佬:「我病。」

媽媽:「有甚麼地方痛嗎?」

細佬:「有,頭。」是額頭那塊膠布。

媽媽:「噢…… 對,上星期你撞得頭破血流了。唔,你喉嚨有沒有痛呀?」

細佬:「有,我有痛腳。」

媽媽:「噢…… 對,昨天你被門夾了。還有哪裡痛?」

細佬:「爹爹有痛腳。」

對,爹爹的確有很多痛腳,讓我給抓住。

5 則迴響

Filed under 爹爹, 二少

5 responses to “哪裡痛

  1. ricemixup

    我家二少都係病左...好在只係一日咁多...

  2. AuntieJo

    陰公哂囉,又病又撞頭又夾腳,好可憐呀細佬!!
    快D好返呀!

  3. 小孜媽

    阿四:謝謝你的好覺祝福。願你們全家也健康平安,尤其做亞媽果個,真係要顧好自己才能擔起頭家。保重。
    錫錫細佬 – 不知恁地,我直覺細佬係大隻B : )

發表迴響

