家姐主講:幼兒心理學


有個幼兒心理,我早在四年前發現了,就是不知家姐妳到底如何鑽研出來,實在叫為娘驚嘆不已:

「媽媽,妳知嗎,如果妳問細佬想要一樣東西還是想要第二樣,他一定會答第二個選擇的啊。嗱,妳看着…… 細佬,你想要橙還是蘋果?」

「蘋果。」

「你想要蘋果還是橙?」

「橙。」

「你想要在potty上pee還是poo呀?」

「不要!!!」

12 則迴響

Filed under 小C, 二少

12 responses to “家姐主講:幼兒心理學

  1. Mac

    其實我都識,因為阿仔一定同我持相反意見‧‧‧

  2. 車,家姐咪一樣厲害;想要個橙時,佢都唔係話要橙,而係話「媽咪你係咪鍾意食蘋果呀?」咁既...

  3. TakumiMami

    細佬都識成人/大過佢嘅人心理學, 咪駛旨意扼佢.

  4. eeb

    我奶奶一入門口
    細仔:"知知(蕉蕉),食"
    奶奶:"今日無香蕉,我地食蘋果,蘋~果~"
    細仔(大力搖頭):"知知"
    奶奶:"蘋~果~"
    細仔(四處找:"知知,無?"
    奶奶:"得蘋果"
    細仔:"嗚~嗚~嗚~嗚~"

    @_@

  5. Heyu mama

    ohhh, let me try this, because I never change the次序 in my question
    if I ask my daughter the 2nd time, sometimes she will say : should just ask me and I just answer that. Don’t ask again. :p

  6. eeb: haahhaha知知食好呀,不過太多就會便祕, hee hee. 同埋,終於俾我遇上另一個會把話倒轉來說的小朋友(的媽媽)!! Yes! 我不再孤單! 😛

    米: 好明顯,係學你地其中一個人播,hee hee.

發表迴響

