待自己好一點


很多時候,我切水果前都只是準備三個碗;切剩的果頭果尾果中芯,我隨口吃下便是。

這天切木瓜和山竹,見難得有個現成的碗,想想,於是決定對自己好一點,又物盡其用。

IMG_6596

13 則迴響

Filed under 阿四,

13 responses to “待自己好一點

  1. Amy

    贊成!對自己好一點很重要!!

    阿四,你有沒有研究用水的吸塵機?今天看了示範,有點心思思。

  2. 小孜媽

    嗨,我記性好,我記得阿四說過有水的其實更易惹菌 :P

    BTW,阿四,今天我去做了人生第一次SPA。為什麼要在這兒晒呢,事關我常用你的文華SPA凶他啊。

    結果第一次要填問卷,有道題問SPA帶給你什麼,我就填:阿四和Love (a special gift from my hubby)。結果那女孩笑我,說,應該叫老公蒙住你對眼,到了才拆開,那才驚喜嘛。我就咿咿哦哦說,阿四都沒給Tips…

    • 哈哈哈哈你好像是在答"甚麼帶你來spa"多過"spa帶給你什麼"!!
      喂你真係填左我落去???!!!! hahahhahahha 實在係太正!!

      你做facial定係massage? 再講多次,實在太開心有人在這裡晒spa!!!!!

      • 小孜媽

        Massage。痛得我喲。Facial我還沒做過,準備四十大壽時就開戒。

        你說得對,我常常想,那踢對舊波鞋,又間中任性做SPA,勞心勞力果個亞媽,俾人指指點點果(文章)個亞媽,實屬不易。係,好開心! 雖然有人慒豬豬只是幫我做了booking,最後都係自己埋單!

        而,同一時間,我都自忖,做爹爹的,都應瘋一瘋,比如讓他獨自個去打那麼一會兒機>>>>

        還有,我還想再賣賣亞囡幼稚園廣告,雖則我其實沒見識過幾間幼稚園,那是間沒’亞姐’照顧的學校,就像,就像在街上遇見沒工人姐姐跟班侍侯的孩子般清新。嘢!

      • 我也着實喜歡孜孜的學校! Haven’t heard a single bad word about it!!

        By the way, 我以為只有local kindy先至會有阿姐湊? (Of course Woodland 除外)

        又by the way, 其實facial唔一定要出去做, 係我皮膚差而已……嗚嗚

  3. AuntieJo

    好咗o架嗱? 都刮咗一層囉喎?

    D老人家話條"仁囊"好有益, “唔好掉, 要食, 通奶, 奶
    ‘ 滋 ‘ 靚", “仁要食幾粒, 又開心又靚" …

    • 前晚聽你話食左D仁囊,但我其實唔係好知有冇食錯到…..
      仁囊係咪連住核果D一條條野?
      咦,但原來你話係一粒粒?!! 即是係D白色核?

      另,唔係刮左一層,係刮左起碼3層,否則點做到碗?

      • AuntieJo

        係o個D一條條呀, 其實佢o地都甜甜o地, 唔好浪費,更重要係佢o地係有益纖維(年紀大, 記唔起一堆科學名詞, 失職).
        仁, 即係我o地叫嘅核, 黑色o個D, 我諗白色都係核, 不過未fully developed.
        通常含酶嘅食物或物質都會幫助消化或分解, 便通,自然心情舒暢, 皮膚光滑. 而瓜果皮同囊本身都有藥用價值係事實, 但要睇是否適合進食當時的體質, 當然亦要小心dosage. 好多人見生果皮切唔淨, 有核,左剔右除, 甚至"咁,唔食喇", 可能走哂寶. (again, 亦要小心dosage, and what)
        木瓜係中醫同營養師好推薦嘅生果, 你家大小都吃, 好嘢!

        咪咁Cinderella喇, 你, 同隻碗.

      • 嘩你好博學呀!!!
        Tanks!

發表迴響

