我的午餐腳


IMG_9618

再過八星期,妳我便告別那每天懶懶閒閒、攝手攝腳的二人午餐,在細佬午睡時。

好啦,今天我特准妳食食吓麵黏埋厘,超級煩人地,在妳從此每天消失七小時之前。

12 則迴響

Filed under , 小C

12 responses to “我的午餐腳

  1. cr

    awww,要上小學了嗎~ (sob sob)

  2. mama

    又大個女了! 好感動! 小c個囡又唔同左 :>

  3. 嘩, 當日響條揹帶入面個小C點解突然變左做個美少女?

  4. Amy

    突然想起,好好好,阿四以後可以跟爹爹撐枱腳囖囉!呢呢呢,如果你賞面,同我撐都好呀!或者,去做個facial, shopping,睇戲都好喎!

  5. cammy

    小C大個女了! 我女兒8月份都要返全日班了, K2咋! 冇計, 我自己教唔掂小姐的中文, 小姐唔聽我支笛, 她間學校唔返全日又冇中文讀

  6. CAMMY

    K2 由9:00到4:00, 中間有1.5小時睡午覺

發表迴響

