旅途有一佬(一)苦差


酒店房間的露台有浴缸,父女倆每天都會物盡其用--呢,就是當媽媽在房內做苦工,哄細佬午睡時。

某天兩父女又嘆完世界:「剛才細佬睡時,妳做了甚麼?」

「一、不時用手按他的耳朵,以免遭你個女沒被禁止的大笑吵醒;二、晾泳衣;三、預備現在的小食;四、預備今晚的睡衣;五、預備明天的衣服。」

「又係做埋晒D無聊嘢?早知讓我入來睡一覺好了。」

有一個精明的老公,真好。

7 則迴響

Filed under 爹爹, , 阿四, 旅行

7 responses to “旅途有一佬(一)苦差

  1. amy

    阿四真是super organised和細心。
    爹爹:我以為晾泳衣是爸爸的責任?在我們家就是了。:P

  2. 家頭細務分工呢, 絕對係認真你就輸, 所以我一路係大贏家, 哇呵呵~
    不過呢, 你個項目一我間唔中都會做🙂

  3. 阿四的老公同我老公… 應該可以做到好朋友~~ 我成日同我老公講:你知唔知你其實差籠雀,就可以去做二世祖架喇?

發表迴響

