行李


IMG_0254 crop

媽媽準備行李。

「媽媽我得唔得幫妳呀?」

於是小朋友將自己每天的衣服一份份摺好,一路吱吱喳喳說個不停。

IMG_0259 crop

然後又提正在午睡細佬放尿片,一、二、三、四,一、二、三、四,興奮到呢。

「Blah blah blah blah blah…… 媽媽,點解我咁多嘢講嘅?Blah blah blah blah blah…… 」

17 則迴響

Filed under 小C, 旅行

17 responses to “行李

  1. Mac

    去旅行咁開心,唔止小朋友blah blah blah講不停,大人都停唔到呀!

  2. Charis

    我絕對有理由相信我家大小姐比小C有過之而無不及…實在要請教你如何可提高耐力而減小發癲此數… … 請過招!

  3. dra

    不好意思, 問一個不相關的問題, 請問右手邊那個SHARE ITEMS 是怎樣操作的呢?謝謝

  4. 游游

    小C好幫手!今次去邊到威? 我家阿Z都係停唔到嘴….

  5. 原來阿四屋企都有哈囉mimi出現架喎! ^^ Bon voyage!

  6. oh oh oh takumi mama & amy – i was looking for something just now and i stumbled upon this post:

    原來如此.
    https://mama4.wordpress.com/2008/02/13/%E4%B8%96%E7%95%8C%E7%82%BA%E4%BD%95%E9%9C%80%E8%A6%81%E8%80%81%E5%85%AC/

  7. amy

    哈哈,原來如此!hello kitty okay啦,我小時候也曾鍾意,我怕thomas多d。:P

發表迴響

