依戀


我知你們愛我,我知。

我知你們愛我愛到,要坐在我前面等我,我知。

我知你們愛我愛到,要坐在我前面直到我成功那一刻,我知。

好,就讓我享受還不知還有多幾年的依戀,flush!

IMG_9700

10 則迴響

Filed under 小C, 二少

10 responses to “依戀

  1. Mac

    混濁的空氣瀰漫著一股溫馨的暖流!

  2. 佢地會唔會都陪爹爹練功架?

  3. Koala

    我個女依家已六歲半, 仲係咁。

  4. amy

    rafael都係要跟埋入籬...我仲幻想有妹妹同佢一齊,佢可以放過我幾分鐘tim...

  5. 通告: 陪便員 | 媽媽阿四

發表迴響

