口吸鼻涕器


當今世上,除了晚上要被鼻塞B吵醒的人,還有誰會心甘命抵,義無反顧地用這款口吸鼻涕器呢?

(我知,是時候買個泵了。)

IMG_9490 IMG_9491

我最近發現,其實有樣法寶,比這吸鼻涕器更加徹底。那就是羽毛,放在鼻塞B鼻下撩呀撩撩到打噴嚏的羽毛。

嘩,精彩呀。

7 則迴響

Filed under 二少

7 responses to “口吸鼻涕器

  1. 有種海水噴霧,將水霧化噴入BB鼻腔,令鼻水化開,就可以通鼻塞架喇。
    http://coldflu.about.com/od/medications/gr/salinespray.htm

    我個女用開果隻claim自己只係海水(即係鹽水啦我當佢),但我搵唔到果條link,但類似呢d既野,我覺得幾好用喎……不妨試下。

  2. 我用緊呢個︰
    http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2585646

    感覺上用電摩打會勁過用口。不過如果鼻水在喉嚨裡,就真係點吸都吸唔到。
    我隻B上星期都鼻塞,睇左兩次醫生都唔得,於是我決定唔睇醫生由得佢,點知佢又自己好番。

  3. I bought a similar one from GREAT when we were in Hong Kong. Very good. Very efficient many times… Mommy didn’t think that it is gross… until mommy got sick from the kid after suctioning. So we sample many suction bulbs and never use this mouth suction anymore. PAR PAR la.

發表迴響

