一到39度就給Nurofen


我是個細路不燒到39度40度,只要行得笑得並沒有腦炎跡象,都不給退燒藥的媽媽。

細佬的高燒進入第四天,鼻水又多了,我們終於去看醫生。

有兩個問題,我很喜歡問醫生,每次都問,每個醫生都有不同答案。

究竟要燒到幾度,才要退燒?究竟要燒多久,才有(足夠)問題(讓我帶馬騮來診所再多吸額外病菌)?

從前幫襯的那位三分鐘搞掂醫生很玄:「妳覺得有問題,就來啦,沒有,就等啦。」

今天看的,是位肥肥地的後生仔。不得不說,真是愛他!「一到39度,就給Nurofen(*),因為等到40度,會開始難退,細路又可能發冷呀,抽筋呀,又三更半夜囉喎,兩公婆呢,不就開始吵囉。」

我就開始陰陰嘴笑。

「還有,一到40度,個細路就會少少作嘔,到時不肯喝水啦,不肯吃藥啦,嘔水啦,嘔藥啦,搞到缺水,又不是搞到來醫院!兩公婆呢,不就再嘈囉,一個說幹嗎不早點吃退燒藥,一個又說幹嗎不早點來。」

我家其實還有一個,這幾天,好姐已經在心裡和嘴裡問了N次,幹嗎不第一時間看醫生?!

「但我個仔不肯吃藥,半夜更加免問--查實Nurofen可否塞屁股?」

「塞Voltaren囉,通常兩公婆半夜三更來,就是塞Voltaren,渣渣聲即退呀!但兩公婆見渣渣聲退,一個又話嘞,早知不來啦!誰知這隻藥呢,回到家幾小時後藥力一退,又渣渣聲燒回41,於是另一個又話嘞,都說你那個醫生冇鬼用啦!!兩公婆……」

「咪又嘈囉!」

「嘿,於是兩公婆半夜又來過,問喎,幹嗎我個仔41度,就要入院/不許入院,別家阿仔同樣41度,就不許入院/要入院呀?大佬,人家個仔清清醒醒,你地係咪先?」

我覺得是時候撤退:「查實,你可否開這隻Voltaren屁股藥?」

是日我好開心,終於有人解開了這個一直困擾我五年半的疑團,還將Voltaren帶給我。

原來,關鍵,就是兩公婆。

_____________

(*) Paracetamol (Panadol / Calpol) 一過39度,就沒大用。

參考資料:

(1) Temperature and length of fever

(2) How do I decide if my child’s symptoms may be meningitis – when to worry (or not worry)

22 則迴響

Filed under 二少

22 responses to “一到39度就給Nurofen

  1. 祝弟弟安好

    我屋企呢...仲煩,因為我信西醫,太太信中醫...

  2. 哈哈, 我啱啱先遇到呢個問題, 我係堅持39度先俾藥果個, 老公就ee哦哦!
    妹妹捱咗四日(又係四日)退燒, 出疹(終於), 心諗今次仲唔慳番幾百, 內心陰陰笑, 點知第六日又燒過, 死死氣睇醫生, 好醫生嘅答案都係"哦佢都無事㗎嘞, 應係d 疹比較勁啫"
    唉, 想慳幾百都咁難嘅。

  3. amy

    我則是第一時間就看醫生那種,還是覺得檢查了安心些。
    細佬現在怎樣?孩子病了媽媽最辛苦了!

  4. eeb

    我一向都認為傷風感冒最好等佢自己好,少少燒唔洗睇醫生,但係有一次,Larry半夜高燒,我照protocal 39.5度就塞Voltaren,但都唔退,第二日我地怕老爺奶奶問責,所以帶佢睇醫生再睇中醫,第3日都未退、又睇多次西醫,西醫懷疑唔係一般感冒,我地第5日再睇,原來川崎症﹗即入院。

    o個次真係好彩(當然在他萬事非偶然),因為如果錯過落藥既最佳時機(5-7日),d藥(其實係high dosage 既 IVIG)就無用,要等佢燒十零廿日自己退,(有人會唔好,燒到返天家)會有後遺症,可能青少年期就拜拜。所以唔好掉以輕心。

  5. AuntieJo

    細佬: 快d好返! 乖!

  6. Rock’s doctor prescribed Iburprofen for fever over 39 degree celsius, but we can administer the drug ourselves to our kids whenever they have a high fever (no need to see the doctor yet–he entertains phone consultation and we store bottles of drug at home). Incidentally, Rock has been having high fever on and off for the past 4 days. If I don’t give him Iburprofen, the high fever comes back again. He also has diarrhea at the same time (I hope the high fever was due to the diarrhea or bacteria in the intestines or something). In the past, we’ve tried using the doctor dog story to induce our son to take the medicine (orally, using a syringe). I would tell Rock that he is “doctor dog" and I am “nurse kitty" and he needs to taste the medicine. I would have “Dave" try it first, and then, we all pretended to take the medicine and act like it’s the most wonderful thing that we have ever tasted.

  7. Thank you! Thank you! Thank you!

    My daughter is 2 yr 2 month. I finally get a more definite answer.

    I love you. MaMa Ah4

    From Garden Mom in Canada

  8. Theresa

    Hi Mama Ah4,
    Would you mind sharing the 肥肥地的後生仔 pediatrician’s contact information? Love his sense of humor and views on medication! You can pm me or share here. =)

  9. 真係好…解答咗我枕邊人嘅問題…

  10. atm mama

    五月頭某一夜嘅三點幾,阿女(13個月)忽然燒到102,我即刻攞部電腦走入厠所開番呢一篇嚟溫習一次兼叫自己加油!
    過左四日之後(其間不停請飲水n次加沖吓暖水涼),就喺我想打去約睇醫生加俾人問點解唔餵葯唔帶佢醫生n次之後,佢嘅燒退左喇!

    多謝阿四。

    你可唔可以都俾呢個肥肥地後生仔醫生嘅聯絡資料過我呢?
    再一次多謝。

  11. 通告: 39度燒 -網誌熱搜"39度燒"

發表迴響

