元宵混帳湯圓


各位,元宵湯圓(almost) from scratch!不過是鬼佬元宵即情人節當天興起做的。第一次做,但原來,太容易了,乃「阿四健康但極好味蘿蔔糕」之後又一鉅獻。

從來最討厭人說,沒有呀,我哪來甚麼食譜呀,所有柴米油鹽的份量盡皆憑感覺呀,到時執生呀,之類之類廢話。不過,你聽我說,這個湯圓呢,材料份量呢,真是呢,盡皆憑感覺,到時執生,sorry。

材料:糯米粉,加適量暖水至糯米粉完全拌勻不黏手。

餡料:我用黑芝麻醬,乾手淨腳

IMG_5468

花款:

花款A. 黑芝麻湯圓

IMG_5465 IMG_5466

花款B. 軟心朱古力湯圓(煮完自然變軟心)

IMG_5469

花款C. 果漿/雪櫃剩餘物資湯圓

IMG_5470

花款D. 貓湯圓

 IMG_5462 IMG_5471

花款E. 黑芝麻+朱古力+雪櫃剩餘物資湯圓=家姐大混帳貪心湯圓

 IMG_5473 IMG_5485

花款F. 唔係湯圓

IMG_5463

手尾:花款F創作人的家姐,清潔女工乙個

IMG_5486

製成品

IMG_5493 IMG_5478

祕訣我倒是鑽研出四個:

一、一定要用暖水

二、別一次過做太多,一杯粉一杯粉的做,否則容易乾。

三、別寒酸,餡料不宜太少。最好做一兩個pilot先煮了,就知份量。

四、咦,剛才細佬是晚第二次驚醒,我把第四項給忘了,你到時自己執生。

至於那「阿四健康但極好味蘿蔔糕」,之後有機會再說,如果有人有興趣的話。

13 則迴響

Filed under

13 responses to “元宵混帳湯圓

  1. AuntieJo

    嘩, Jam湯, 未食過, 係咪好難埋口?

    有得玩, 有得學, 有得食, 三個願望一次過有齊, 好過XX出奇蛋.
    Very nice!

  2. Amy

    我想聽晚即刻試!mac都試過整,不過用錯咗熱水。:p

    蘿蔔糕,我極有興趣呀!

  3. Ada

    阿四又出招引人出洞留言,非常非常有興趣「阿四健康但極好味蘿蔔糕」,pls~

  4. mama

    蘿蔔糕,我極有興趣呀!X2

  5. Brenda

    我有興趣, 快教我喇….我真係好鐘意食蘿蔔糕架….please!!

  6. 納奧美

    真好! 原來係要用暖水, 等我再試 (上次買糯米粉回來, 做湯丸失敗變成玩粉糰. 今次包糯米粉可以東山復出了.)

    阿四的蘿蔔糕我好有興趣呀!因為阿四食譜好多時都好啱懶人用…

  7. I liked the chocolate tong yuen idea!!

  8. 我聽人話用白玉粉仲會滑d, 我買左, 不過攤左響度未整過! ^^

  9. 湯呢? 冇教既?!
    朱古力好唔好味? 如果我整紅糖薑湯?

    蘿蔔糕我都好有興趣呀!

發表迴響

