長髮剪,唯君曰……


見baby-sitter本週開始上班,媽媽去剪了髮,一剪便是大半尺。

一進家門baby-sitter嘩了好一大聲,baby跟着,頭呀頭呀的叫了又笑。Baby-sitter稍為定神,開始大表不悅:點解呀點解呀?喂妳剪掉的頭髮呢?我要拿回來把它貼回去!!!

這才醒起哎呀該把頭髮捐出去呀,落刀的一刻怎麼壓根兒沒想起,可想而知我有多久多久多久多久沒去理髮。

把相片寄給爹爹,爹爹回郵問:"What’s the purpose of this photo?"

其實已經比上次好好多了。上次剪了一尺,隔了三天才突然問,咦妳的臉好像有點甚麼……

6 則迴響

Filed under 阿四

6 responses to “長髮剪,唯君曰……

  1. 納奧美

    可見他看到的是 “你", 而不是你的外表; 在乎 “你", 遠超過在乎你的外表. Cheers!

  2. 男人邊會留意D咁細微既野架…..你唔好咁上心啦~

  3. 好過佢覆你:
    “呢位小姐好面善喎, 賞面出黎飲杯嘢嗎?"

  4. Heyu ma

    我响我女一歲九個月,終於忍唔住,自己一剪,剪左一尺有多,隔左一個星期有多同朋友一班食飯,有人講,某人先話,噢,係喎,幾時剪架?不過我係長期束辮,所以,算把啦

發表迴響

