一畫泯恩仇


週末早上小朋友惹起爹爹把火,遭痛罵一頓後,被要求於神奇畫板上列出自己三條罪狀。

小朋友淒厲入房,本來一直用背脊旁聽的媽媽,終於忍不住放下未切好的早餐,入房調停。

神奇畫板空洞洞,眼睛淚汪汪。

「妳不開心是不是?」

淒厲。

「有多不開心,畫出來給媽媽看看?」

IMG_0238 when asked to express her anger, drew dada left at home

那是全家去玩,把爹爹一人留家中。

我不是一個不火爆的人,但我從來堅持,就算有多火多爆,就算小朋友有多錯多壞,我也不會做出或說出「留你一個在家」這種可能會烙印一世的恐怖。無論如何媽媽永不撇下你,小朋友是知道的。

不過要聽要學,還是會聽到學到。那種恐懼,今天惱羞成怒,就施予別人身上,爹爹問你怕未。

「嘩,妳真的很生爹爹氣呢。其實爹爹也不開心,因為妳剛才做錯了一件事。妳如果想起來了,就出來跟爹爹說吧,我們在客廳等妳。」

未幾神奇畫板出房,媽媽正要爹爹幫手打開焗爐。小朋友躲在一角,收收埋埋在換畫。

IMG_0239 then soon thank daddy for taking bread out of oven

爹爹接過畫板,添上麵包,小朋友又替麵包加笑臉。兩把火以磁粉宣洩出來,一畫泯恩仇,都幾神奇。

(千萬別對我存任何美麗的誤會或幻想--我也常罵人,只是今次唔偷雞就做保長啫。)

7 則迴響

Filed under 爹爹, , 小C,

7 responses to “一畫泯恩仇

  1. amy

    麵包也會笑,可愛!: )

    把爹爹一人留家中… 爹爹有沒有好hurt?

  2. 爹爹喑笑, 留我一個響屋企煲碟聽歌食薯片邊樹係罰, 簡直係不得了!

  3. mama

    “無論如何媽媽永不撇下你,小朋友是知道的。" => TOUCHING

  4. Brenda

    好同意, 幾嬲都唔可以話唔要你, 留低你一個人……佢地一世都記住被遺棄的感覺架………..我寧願小朋友時時刻刻都想起我, 媽咪……時時叫我….媽咪……有事無事都要媽咪…….總之媽咪咪都頭暈頭痛都係好既…..

  5. Mac

    真係好感動。又,爹爹好少咁火爆喎,因乜事?

  6. Guybrush Threepwood

    今次爹爹鬧人塊面有冇變紫色?😛

  7. Mac & Amy: 好明顯,你兩公婆對我老公有着極深層次的誤會或幻想囉,你睇Takumi媽媽佢就醒嘞。
    爹爹鬧人,只講心情,不問理由,不過weekdays佢只見到D細路朝早斷斷續續大半個鐘,想鬧都冇機會,所以都係媽媽主力鬧。
    爹爹佢weekend自然鬧番夠本,好fair。

    Brenda: 最怕於街上聽到人地話唔要個仔。

    Guybrush :哈哈哈哈哈哈哈哈,直頭蓋頂啦。😉

發表迴響

