阿四和小C上電台


細佬在車上後座睡了,我們聽着收音機上的有獎問答遊戲。

主持人給了參賽者四十四個機會,參賽者卻一再答錯。

此時阿四斷定:一月一日,好明顯沒有其他人打電話到電台!

車已經泊好,細佬卻仍在睡。對了,大家猜對了,阿四開始身痕,做出一件我自己都不能相信的事。

果然,電話一打即通,工作人員留下我的資料,叫我等消息。我們等呀等的,直等到回家後一個最精彩的時刻,my 5 minutes of fame終於隨電話來了。

是這樣的,那時,細佬剛巧洗過澡,只來得及穿起上衣,站在客廳正中撒了泡尿。

之後重聽自己和阿女隔了電話+電台的聲音,真的很佩服那些願意打電話到電台,參加即時歌唱比賽的人。對上一次最類似的行徑,就是小學時寫信到電台答問題,贏了餅好像是小約翰史特勞斯的錄音帶。

(又,不知何解,阿女會說自己讀"K5″!!?還有,大家千萬別誤會:冇啊,佢冇學琴啊。)

去片。(按制播放後,在「請選擇播放時段」中選「第三部份」,約第31分鐘開始。)

26 則迴響

Filed under 阿四, 音樂

26 responses to “阿四和小C上電台

  1. amy

    哈哈,聽了(好明顯我無心工作)!想問,爸爸在旁有沒有忍唔住笑?:P
    還有,高興聽到你和小C的聲音!:)
    p.s. 中學時期,我有試過打電話到電台,不過接不通。點唱信倒是有幸被讀過。those were the (innocent) days!

  2. mac

    哈哈,聽了(好明顯我也無心工作)!想問,爸爸在旁有沒有提水?
    仲有,夾心餅好唔好食呢?: P

  3. 我連D問題都聽唔明! 阿四, 勁!

  4. cr

    歲半就識得自己抹~叻仔!
    小C~😀 sooooo cute!😀

  5. 納奧美

    哎吔, 笑c我啦, 阿四!
    我一面聽, 一面直頭visualise到細佬撒了泡尿時的震撼場面.
    當阿四你話: “啊….佢自己抹緊…." 時, 我 “見到" 的, 是阿細佬在地上碌呀碌 (complain阿媽唔理佢), 用自己剛來得及穿上的那件上衣抹緊地……..

    又, 乜原來打電話去參加電台節目(打得通計), 到佢覆返要咁耐架?
    我淨係小學時試過趁阿媽不在家, 靜靜雞打去電台(唔記得想點歌還是係參加遊戲), 打了一遍又一遍, 好不容易終於 “嘟嘟; 嘟嘟; 嘟嘟….."打通了, 錄音室外的姐姐接了電話, 剛說不了幾句 (應該係正在登記資料之類), 阿媽用鎖匙開門的 “咔嚓" 聲就傳入耳中, 嚇得我急忙擲下電話聽筒, 就像正在做一件見得光的事那樣….

    • 中學時我常在被中聽軟硬 🙂

      係呀,要等好耐,我等左佢成個鐘呀,所以連涼都沖埋。

      又,細佬用來抹地的,係我剛夠時間mung的2張單薄紙巾--我用來抹地之後。

      • mama

        嘩你都係軟硬fans? 我也由中三聽到大….hahaa
        我大肚時(7個月),阿囡仲係個肚裡面同我一齊去佢地個concert tim….:>

  6. 納奧美

    “見不得光的事" 先啱.

  7. 嘻嘻 我也八了聽了🙂

  8. 小星

    嘩嘩~~~好勁!!!歲半就識得自己抹。
    訓練有素?

  9. >我連D問題都聽唔明! 阿四, 勁!

    x2

  10. 小孜媽

    楊千嬅!

  11. mama

    好得意,小c識話自己叫小c,同樣係訓練有素之選?

  12. 小C讀K5那句好惹笑….四媽好似逐步曝光中,先係身影、到手同腳、家陣仲出埋聲添。

  13. gold

    阿四好勁! 笑死我.

發表迴響

