Lego相機


IMG_9578

小C的Lego相機,已經安全地封塵於窗台上兩個月有多。呢,就在那細佬小手所觸不及之處,很多很多廢紙下,安全地,封塵。

「反正妳又不玩,不拆的話,砌不了新的喎。」

「不!要!!!!!」

經過個多月來的民意諮詢,這天有關當局提議將相機詳細拍照,紀錄在案,就算拆了,也可以重組證物。

把細節拍攝過後,有人卻開始縮沙:「不!要!!!!!」

有人解釋,這個那個花花製,可以扭啊zoom啊媽媽。

我明,我明。「OK,那妳可否看看,有甚麼部分不是必需,可以拆下來,讓細佬多幾件零件玩?」

IMG_9594 IMG_9580

現下的設計,viewfinder看到的,是一對眼,嗱那算甚麼相機?小朋友改動了一下,終於能看穿viewfinder喇,還空出了一堆剩餘物資,蝴蝶睡衣細佬砌得好開心,果然真是less is more。

搞到我呢,好想立即打開衣櫃玩具櫃,大!掃!除!

IMG_9593 IMG_9587

13 則迴響

Filed under 小C, 小玩意

13 responses to “Lego相機

  1. 納奧美

    二少已經著住粉紅色蝴蝶睡衣啦噃, 衣柜仲要大掃除, 嘩, 真係less less is more more! 現成玩具已經很少添置囉喎, 玩具柜仲要大掃除, 嘩, 真係less less less is more more more!!
    真係, 要學吓野先得.

    (我家大掃除, 最難解是各人的戀物情意結. 像剛才, 要棄掉一隻已經用不得的鑊, 比行行見到, 即刻攬到實: 媽咪, 我真係好唔捨得呢隻鑊, 妳唔好dump佢啦! {媽: 但係佢已經唔用得啦嘛…} 唔該妳吖, 妳dump左佢我會好卦住佢架!!! {爸: 吓? 卦住一隻鑊??} 係呀! 我真係好卦住呢隻鑊!)

  2. 納奧美

    阿四你 “只是" 出了trip吧??

  3. amy

    我也想說,好久不見了!願一切安好!

  4. 嘩, 清咗咁多出來, 細佬佬玩得好專注喎.
    太多唔捨得嘅東西, 好容易搞到全屋都係, 仲會心思思想買新嘢.

  5. Mochima

    好番未? 下星期仲凍,保重保重!

發表迴響

