京扇子


在極有限英文、極極極極有限日語、英日短句對照手冊之間,我們終於搞清楚,紙扇要於一個月後才能加工做好。這天放學,小朋友終於收到了。

IMG_4049 IMG_4020

那天是個意外。

八月的嵐山小火車上有軟雪糕,有戴捲髮器和Hello Kitty面具的妖怪叔叔,和在檢查車票後會突然拿着咪唱起歌的車長,好沉厚,好好聽。

IMG_0062 b IMG_0127 IMG_0119

下車後爹爹被兩個女人半求半拉走入扇子店。那是媽媽眼尾意外梢到的,爹爹今天要倒楣了。

IMG_0289 b IMG_0304

店裡有上千把紙扇吧?在這古城,手裡實在需要輕搖着扇。

二樓是課室,樓梯又斜又高,兩頭猴子手爬腳踢的噔噔噔而上,當時才剛正式學好走路的細佬,也難不到。

IMG_0215 IMG_0226

課室簡單整潔,是顏料的味兒。八張大檯鬆鬆地排,椅子是鐵腳的,就坐我們一家。牆上大大地題了「扇芳園」,櫃裡放水墨畫冊,陳年木窗外,是炎炎八月的樹呀樹。束馬尾的職員,在冷氣裡陰聲細氣。

「小C妳要看看日本扇子的設計嗎?」

「不!我已經知道要畫甚麼呀。」嘩,小C妳好有主意呀。

IMG_0233 IMG_0255IMG_0237

看着鮮艷勇敢的一個一個圖形,媽媽就笑。誰說日本扇子就必須含蓄溫柔呢?

妳從來奉行完美主義,媽媽我是知道的。妳突然開始皺起眉,我意識到,妳要發作了……

當然,妳開始發作了。妳不喜歡木顏色的部分,妳要求一張新的紙,妳要重新畫過。

說實在我也不太喜歡木顏色的部分……好了,人生課題來了:究竟媽媽應該教孩子接受生命裡的小瑕疵,還是鼓勵她追求完美呢?

氣,這其實最簡單不過了,各位同學只需看看房裡另一個也在開始發作的小頭,和一直啞忍一旁的湊仔公,便能立刻晤出妳我此刻的人生方向。

IMG_0285

「小C妳要不要玩手指畫?不如媽媽也一起印手指?」

IMG_0263 IMG_0274

不開心的意外,一分鐘內被四隻彩色手全蓋過了。鼓泡腮的下彎嘴,也變成兩個向上彎。

IMG_0286 b IMG_4040

小C4歲10個月

11 則迴響

Filed under 小C, 小玩意, 旅行

11 responses to “京扇子

  1. don’t they just love finger printing?

  2. 真被你旅行的相吸引了,而且行程逍遙又特別, 給你十個"正"!!!

    題外話: 介唔介意話我知你間靚屋既地板係咪果d"無縫地板?QS? 好唔好?尤其是2隻化骨龍,又倒瀉野又跌野, 襟用嗎?你都知化骨龍我都有2隻, 我又想大裝修屋企。謝謝。

    • longlongmama

      shanmiu,

      有關地板問題我年多前問過阿四了,我(自把自為)代阿四答你oY.

      阿四家的地板係真木地板,即好快就俾玩具扑到"粒"左果D呢.

      我同你一樣,家有兩隻小馬騮.當時設計師極力推薦QS,最後我都真係用左QS.的確好襟用,玩左年幾都冇被整"粒",亦好易打理.不過當時我老公貪靚,買左貴一倍價錢,有坑果種,但依個款用落就知唔好,因為條隙好易藏污糟,亦好難起D污糟野出黎,而且如果bb o係地下爬時會有d介腳.如果要再揀多一次,我地揀無坑果款QS囉.

      希望以上資料可以俾你作為參考.😉

    • 有關我們的地板:

      https://mama4.wordpress.com/2009/02/24/growing-a-lawn-a-family/

      其實,我覺得真係唔係好花!!不過可能我眼花花……

      亦謝謝longlongmama的資料! 🙂

  3. 糯米糍媽媽

    我係亞四既最新fans,多多指教。我個仔剛滿月果陣傷風,上網search點同佢吸鼻就搵到黎啦! 我而家仲放緊產假,一路餵奶一路由頭拜讀你既文章,真係又窩心又實際,對預防產後抑鬱,確有功效! 做媽媽,真係少D創意都唔得,好想學到你呢招呀…

  4. mama

    所以話呢個網站救了不少新手媽媽,謝謝! :>

發表迴響

