天下第二煩人


週末的停車場內﹣﹣

小C:「泊這層嘛,怎麼總不泊這層嘛我喜歡這層嘛……爹爹有位呀!那一邊呀!你泊啦!你泊啦!轉彎嘛你……哎呀哎呀幹嗎不泊嘛!!!好好好那邊都有,我喜歡那個位,你直走啦……對啦……」

爹爹:「唉,天下第二煩人呀。」

媽媽:「天呀,我甚至口也沒開,都要無端被暗插一箭,天理何在呀???」

20 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四, 小C

20 responses to “天下第二煩人

  1. 原來小C都鍾意用口揸手架! 上星期去MEGABOX,發達啦BASEMENT有位即刻駛入,大少問點解唔泊上16樓,我鍾意16樓. (大佬,架車轉到上十六樓用O既油分分鐘夠我揸到出旺角啦!)

  2. siugub

    是不是所有小朋友, 行為都大同小異…

    小C同我女兒一樣, 一入停車場就急著幫忙找位, 這裡呀那裡呀, 煩到呢…

    行熟悉的路段也是, 媽媽你為什麼不轉彎呀, 我不喜歡直行喎…媽媽為什麼不行那邊呀…

    有時渣車, 真想扑暈佢先 @@

  3. 小孜媽

    無聲勝有聲喔

  4. amy

    靖愷最喜歡的則是指路。爸爸,跟住23號(巴士)行!

  5. mama

    我反而特登叫阿囡,幫我睇下邊到有空位泊車,我覺得幾幸福喎!

  6. Heyu ma

    哈哈哈哈笑反肚

  7. 小星

    真好,爹爹的「天下」唔加自己只有3人,一人牙牙學語,爭取不到天下第一&二煩人寶座~

  8. 攪乜自己對號入座?

  9. haha….gabriel is the same! he just keep asking mr. P “park here, park here!!"

    and when mr. P didn’t park where Gabriel pointed, he would whine sooooo loud: “here, here, here, here…"x infinity!

發表迴響

