(阿四版)暑期媽媽如何保持丁點自我


看過周游於暑期如何保持丁點自我,流晒口水。我家生番15個月大搞搞震,讓媽媽暫時難享此福,但自我,畢竟人人應該丁點。

丁點自我,我如何保持:

1) 開放家中某些區域

IMG_5689

2) 開放家中另外某些區域

IMG_6137 IMG_6147

3) 帶一本書,逢星期三於泳池邊看泳班30分鐘

IMG_3116

4) 左手帶一本書,右手開放家中泳池泳班

IMG_6043

小孜媽版

讀食版

12 則迴響

Filed under 阿四, , 手足

12 responses to “(阿四版)暑期媽媽如何保持丁點自我

  1. 阿四早晨!我啱啱追完LOST大結局,久久未能平伏呀,但六年追完了,那殘餘的自我也完了。

    不流口水,咱們為娘的,有牌(比佢地)玩。。。

    家姐頭髮長長,細佬大脾肥肥,經已是阿四的嘔心瀝血確鑿証據:)

  2. 通告: 暑期媽媽如何保持丁點自我 « 小孜三月初試啼

  3. 阿細佬的肉地唔講得笑呀!

    題外話一則:今早小鬼去了沙灘,著住藍白色夏威夷泳褲,那神奇泳褲size標明18 months old,著到今時今日幾抵呀!

    • 你係咪想話,細佬的肉*脾*唔講得笑呀?佢件衫下面,得棚骨!

      題外話又一則:小C有條褲,話係2-3years。佢真係由一歲幾開始,着o左2-3years喎,啱先至放入乾衣機。

  4. amy

    我嘗試緊introduce自由時間,大家做自己鍾意嘅野,不過仲未成功。:P

  5. 通告: 媽媽如何保持丁點自我 « C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗

  6. 看到妳在"開放家中另外某些區域"的相片真的好好笑,我要開始plan吓點樣將所有"區域"鎖定至得啦!哈哈!!

  7. rockamama

    Clever ad hoc home activities! It looks like your home’s swim pool should be able to preoccupy a trunk of their time! Ha ha … So clever!!!

發表迴響

