Classic scene: 家姐整痛細佬 之處理


Classic scene: 家姐一天內第n次弄痛細佬。

家姐坐到一旁怒目,高度戒備對抗任何責難。這個媽媽果然把火,超級無敵想衝~~~~~想衝過去不理3×7=21咆哮:「為何要整痛細佬????!!」

這一秒,這個媽媽臨崖勒馬,這個媽媽心裡對自己一喝:

   「先處理傷者!」

於是媽媽噯呀細佬,於是媽媽話哎唷,於是媽媽細佬痛痛細佬陰功。

媽媽又出一招,曰:

    擺妳上檯。

媽媽話,細佬你有事便告訴家姐請家姐幫呀。

家姐一旁頭嗒嗒,家姐一旁愧於心,家姐細細聲聲對不起。

媽媽乘機再出終極絕招,曰:

   一攬上身。

媽媽將細佬塞到家姐膝上懷裡,家姐抱抱細佬,眼淚鼻涕哎唷哎唷。

一場母女大戰,一場同根相殘,一抱盡皆化險為夷,萬賴再靜候第n+1次意外。

所以俗語有云,與其問,到底是忘了把唱機關掉,倒不如問,有誰可以把高燒的唱機關掉?

因為,前者的答案,肯定是一頭煙到媽媽都唔認得的媽媽。

__________

外傳--

細佬一天內第m次弄痛家姐。

偏心媽媽拖着萬二分不願的身軀,逼自己超級無敵趕到,大大聲聲誇誇張張,哎唷,家姐痛到呢,陰功……

14 則迴響

Filed under 手足,

14 responses to “Classic scene: 家姐整痛細佬 之處理

  1. amy

    同意呀,有時候,何必要問責?

  2. I’ve been there, play referee all day long.
    Exhausted, and eventually, my boys stop talking to each other. Even when all 3 of us in the same room, 哥哥 will tell me 佢點點點點點, 然後我問弟弟點解咁咁咁, 跟住弟弟又話佢點點點點點….

    why did I act as 傳聲筒 when they are right next to each other?

    so finally i address them to talk to each other. my favorite phrase is : “tell him, don’t tell me"; and guide them to fix the situation with apology and 問候 (仲痛唔痛呀?)

    吵架 is a way of learning social skill🙂

  3. longlongmama

    阿媽應如何處理兄弟姊妹既爭拗真係一個大課題!

    我家野蠻細佬,成日打哥哥,係一手打落哥哥塊面度!每一次每一次我都會好認真好惡咁捉住佢隻手say no hitting,要佢向哥哥道歉,滑頭細佬就只會戲皮笑面,下次又打過。。。

    朗朗由細至大都唔會打人,唔知點解細佬細細個就識打人,我好頭痛!全能阿四,有冇好計??

    • 死囉,我係無能,絕非全能!!

      細佬可能唔明會好痛?有冇試過捉住細佬隻手輕輕摸哥哥塊面,同時話gentle, gentle?即是多用D正面字,而不是no xyz。

      • longlongmama

        其實一開始我就係用你講既方法,捉住佢隻手,同佢講只可以細細力摸,摸,摸,但個野蠻細佬就睬我都傻照打!所以而家進展到同佢講no hitting囉.

        而家我試緊新方法,叫哥哥o係細佬舉起5隻手指要打落黎時,趕緊俾個"5″佢!give me five! give me five!睇下可唔可以five到細佬唔記得左自己要打人…

        唉,冇唒符!

      • 超中意妳個give me five法,哈哈. 小朋友要學保護自己.

  4. 阿四你咪delete呢篇呀!我兩年後要再睇...

    而家呢,暫時呢,好彩呢,我家董事長都只係會縐住眉咁話:「細路,唔準食手指!」

    暫時泥睇,佢地係唔會打交住...因為家姐話晒事!

  5. dodo

    阿四, 你好!
    認真佩服妳, 冷靜有計, 我要多多學習。
    我家亦有家姐(3歲)+細佬(10個月)。明顯出言警戒家姐多次無效。

發表迴響

