媽媽說:「這滑梯是濕的。」


雨終於停了,我們跑出來。

然後,雨又來了,然後,又停了,然後,又來了,哈哈哈哈,真好。

媽媽說:「這滑梯是濕的。」

一歲時的答案:啊?(甚麼是濕?)

兩歲時的答案:So?

三歲時的答案:Yeah!!!

四歲時的答案:媽媽妳可以抹。

IMG_2129 IMG_2146

11 則迴響

Filed under , 大自然

11 responses to “媽媽說:「這滑梯是濕的。」

  1. cr

    啊~~~哈哈哈哈。
    進化論。
    金紫荊阿四,辛苦你了。
    (hugs)

  2. 五歲時的答案:「這滑梯是乾的。」(玩完一次滑梯後說)

  3. Alison

    Dear阿四,有样野想问下你,你个面包机家下用成点呀?推荐嘛?我都想买返个呀。你买几钱呀?听讲现在SOGO在做特价。Thanks

    • 唔錯架,不過而家我懶用囉。

      死,成年半前,我唔記得exact價錢。我都係Sogo買,係正價,佢地如果話減價,就應該係真。而家幾錢?記住一定要當面check個內膽。我當日信個sales,冇check,佢俾左個花嘅我,之後搞到又要大住個肚攞返去換,佢仲差D想賴帳,話當日我已經check過。嘿!

  4. 通告: 五歲時的答案 « 媽媽阿四

  5. rockamama

    Clever answers! After she said that, what did you do? (Wipe the slide dry for her?)

發表迴響

