Please be nice


好姐病假四天,媽媽踢晒腳死得。

已經忘了原因,總之那個下午媽媽對小朋友發脾氣,鬧呀鬧呀鬧呀鬧呀鬧呀鬧。

小朋友入房哭哭哭,媽媽繼續廚房做做做,大人細路心裡哽住哽住。

嘀呀嗒呀嘀呀嗒呀嘀呀嗒呀十分鐘,小朋友將啡色折紙交給媽媽,"PLEASE BE NICE MOM LOVE FROM C"。

IMG_0999 crop

哎唷!!!!!!!!!!這就是妳心裡的顏色麼?

媽媽急急翻到背頁,媽媽急急查看,吁,長髮蝴蝶結小朋友,笑得跟平日一樣,燦爛紙上。媽媽,今鑊算妳大命。

IMG_1000

把小朋友摟入懷:媽媽對不起妳!

媽媽愛跟小朋友說對不起,說呀說的就慣了。雖然不對不起妳更是好,但說了,都好過冇。

I’ll be nice.

22 則迴響

Filed under , 阿四, 小C

22 responses to “Please be nice

  1. 訪客

    行行媽也慣常跟行行說對不起, 但行行近來總愛回答: “唔得! 我唔原諒你! "

    (咁你幾時先同我做返好朋友呢?)

    “我好嬲你, 我要嬲到瞓覺先原諒你!"

  2. siugub

    好感動, 小C可以用文字圖畫來表達心中所想…

    有時一個人對住小朋友+九萬樣家務+趕時間, 真係火上來都會鬧, 但鬧完又會好內疚…

    究竟有沒有從來不鬧小朋友的媽咪? 我好想學點做…

  3. 小孜媽

    小C好叻,像媽媽,懂得文字發功。

    siugub: 常來這兒的amy,我從沒見過她鬧小朋友,我也想學。

  4. amy

    小C很溫柔,用文字融化媽媽。

  5. 思思阿媽

    阿四,
    想問L遮呢 ? 唔係有個甘既人架咩 ?

  6. pd

    我都好感動呀。阿四唔好對自己的家務事情要求咁高,繼續在廚房做做做,為乜呢?我唔喺想話您,不過人好多時就不自覺地太投入在做,而忘卻了目的。

    https://mama4.wordpress.com/2008/04/03/%E7%AB%8B%E5%BF%97/

    不要難過,要為小C的 Feedback 而自豪 for you have done a great job to bring her up to this point to be keen and “mature" in communicating openly and timely to face and resolve differences.

    Oh, just wondering if you or little C keeps track on the drawings’ date.

  7. 冬仔

    我之前都同妈妈闹别扭, 又唔识"化干戈为玉帛". 小C
    好野,大度得来又好桥.

    阿四, 我超爱看你的blog, 每天上google reader见到你没更新就轻轻失望一下…(不过好像在reader留的评论,这里看不到)

  8. 我從來都唔覺得你會鬧人!

發表迴響

