出門喇吓


某週末--

爹爹:「出門喇。」

小C:「爹爹你抱我。」

爹爹:「但我要幫媽媽拿東西哦,我冇手。」

小C:「媽媽她有多少東西?(你該能騰空一隻手吖。)」

爹爹:「九萬樣。」

又某週末--

媽媽一頭煙:「快要出門喇吓。」

各人如常耍樂。

媽媽一頭煙:「換衫啊。」

有人換衫,然後繼續耍樂。

媽媽一頭煙:「喂穿襪子啊。」

有人穿襪子,然後繼續耍樂。

媽媽一頭煙:「喂小便啊。」

有人小便,然後繼續耍樂。

媽媽一頭煙:「喂幫BB換衫啊。」

有人喂幫BB換衫,然後繼續耍樂。

媽媽一頭煙:「喂幫BB穿襪子啊。」

有人喂幫BB穿襪子,然後繼續耍樂。

媽媽一頭煙:「喂幫BB換片啊。」

有人幫BB換片,然後問:「老婆妳怎麼這般喜歡micro-manage?」

吓,不是有人以為我一直在說小C吧!?

又再某週末--

媽媽一頭煙:「快要出門喇吓。」

各人如常耍樂。

兩小時後,媽媽仍在準備出門。有人問:「怎麼妳手腳特慢?」

小C四歲半
二少13個月
大少幾十歲人

22 則迴響

Filed under 爹爹

22 responses to “出門喇吓

  1. amy

    我地屋企又係一樣。所以話呢,唔怪得有小朋友嘅人遲到架。:P

  2. 唔關事嘅,B.M.都是最遲出門那位,執樣嘛~ XDDD不過都唔會遲嘅。

  3. pd

    Macro-Micro-Management: Write a program rundown list naming it: 「快要出門喇吓!」

    真喺唔怪之得妳咁好氣啦,成日都要嘥氣、練氣、嘥氣、練氣... :D

  4. “九萬幾樣"也是我的口頭禪, 哈

  5. 中計!
    「喂小便啊。」
    完全中計!

    但我都知有唔妥架啦
    「喂幫BB換衫啊。」

    此乃,跌落地也要汁番扎沙!

  6. 以上對白相信是在有小孩的家庭是不會陌生,有時自己講得多都覺得又長氣又煩人!

  7. 未生個仔之前,老公話我似佢個女,話我乜都倚賴佢.

    唔知點解.

    生左個仔之後,明明只係生單胎,但我就變左係兩子之母.

    有左下一代的男人易患生理心理退化症,變返做BB.

    Un-gu-gu.

  8. 男人唔夠醒水真係唔怪得女人要長氣架。

  9. carmenoch

    Same to my household.

    Maybe we will all live longer if we “one eye open, one eye shut".

  10. That’s funny … I mean … he has a great sense of humor!

發表迴響

