我家男丁


我家男丁……

阿四:咦你喉沙沙?要不要杯manuka蜜糖加檸檬?

男丁一:唔要!

翌日--

男丁一:噢妳知嗎?有種叫manuka的蜜糖,沖檸檬好正架,今天有朋友介紹,之後我(忙到死都)立刻買來試,嘩喉嚨舒服到吖。

阿四:係。

媽媽:飲湯喇,呀……

男丁二:嘿!

媽媽:呀……

男丁二:(唔要!)

家姐:氣呀!呀……

男丁二:Um!

sister feeding baby

5 則迴響

Filed under 爹爹, , 二少

5 responses to “我家男丁

  1. 納奧美

    喂, 阿四, 睇嚟, 你做左 “男丁–隔–爾" (males–screen–you)喎…..呵呵呵!!!

    (不過好彩仲有個專治家中大小男丁的小C)

  2. mokmok

    「媽媽妳大過我,所以妳會早D死.」

    我睇完之後,覺得小C的IQ好高…

發表迴響

