印印腳


爹爹一向認為我在家裡,實在嘆世界,實在印印腳。

「每早小C上了學,妳那麼得閑,何不睡個覺?」

我在灶旁撥開一頭煙,印一印腳:「對了,家裡剩下只需每0.4秒望一眼的細佬乙隻,我如此嘆世界印印腳好得閑,蝦何不睡個覺呢?」

爹爹捧着黑莓surf web踢晒腳等早餐:「OK,那妳每天何時才最得閑?」

我在鋅盆前撥開一頭煙:「六年前兩隻生番未出世,家裡只有一個大BB之時。」

爹爹發夢踢晒腳等早餐:「OK,那妳每天又何時最踢晒腳呢?」

我在洗衣機裡撥開一頭煙:「例如現在。」

爹爹揀CD踢晒腳……突然:「哎呀!!!」爹爹從九十九哩外衝向飯桌,一手捉住於飯檯角危坐之巨嬰。

據估計,該名巨嬰已經危坐檯角之上達三十秒,救援隊伍趕到時正在玩杯,和印印腳。被發現後巨嬰咧嘴拍手,熱烈慶祝自己逃過家姐同樣於一歲時經歷之噩運。

不是有人於四十秒前才答應睇實個B,讓我在灶旁煮早餐印印腳的嗎?好明顯,大家對「睇實」二字之見解,有着深層次出入。

「我修正,每天我最踢晒腳最大壓力之時,就是以為有人替我睇實個B的幾分鐘。」

______________

我份人公正不阿好均真,所以有必要指出,此事以後,一旦答應睇實,有人這兩天已對危坐B亦步亦趨。

我相信,有效時間應該是直到永遠,一定是。

25 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

25 responses to “印印腳

  1. 思思阿媽

    係wor, 阿女每次由sofa跌落地時都係因為我以為有人睇實左佢lor

  2. longlongmama

    我老公都成日因為咁俾我剷上天花板…(我知唔好o係細路面前罵人,但實在忍唔住!:x)

  3. 知錯能改,唔好嬲啦。

  4. 以前唔知邊套卡通睇過,跌得越多先會變得越靚仔...

  5. pd

    讀完/睇完,我都依然好大壓力呀!不如試下交換,由爹爹煮早餐,阿四印印腳睇實個B,不過會唔會導致大家冇營養早餐食㗎?左右做阿四難,唉。。。訓練小C好過

    (以前細個都喺爸爸煮早餐俾我食㗎,好偉大的爸爸喔!)

  6. Vic

    試下俾佢地玩砌圖,鍾意嘅話可以俾好多秒你透氣
    (以前我呀媽係咁煮飯)

  7. 小孜媽

    查實我城有多少人會煮早餐給家人?阿四我鼓掌給你。

    • 妳拍手拍得太快喇,這兩天我見實在太熱,於是開始吃cereal算數,不過水果倒是仍然要切。

      幾經辛苦才安排到一家總算每天一起吃十分鐘早餐,我其實是煮得開心的。

  8. 好多時個爸爸同細仔一齊, 一陣就會喊, 唔係撞親就跌親。我會好惡鬧佢唔睇實個仔, 佢會鬧番我話佢都唔想, 我又咁惡…. 變成我唔啱!
    講起就把幾火!
    奶奶果邊, (幫住個仔), 話跌多d聰明d, 真係火都嚟埋!!
    唔該佢地一個二個自動陷頭埋墻, 等佢地聰明d。

  9. 其實二少點上枱架,一歲人仔幾叻仔啊!

  10. Carmenoch

    反而我係失魂媽咪,阿女喺我supervision下跌落床兩次啦。係爸爸頂我唔順就真。咁失冊!

發表迴響

