家有一佬(五)川貝琵琶膏


上星期黃色火災警告。

阿四:嗯……川貝琵琶膏真好吃,這幾天乾燥,你要不要也吃一包?

爹爹:不用了,我吃薯片。

9 則迴響

Filed under 爹爹,

9 responses to “家有一佬(五)川貝琵琶膏

  1. 吃完薯片就可能要了…..

    「喉嚨痛,聲音啞,……」

  2. pd

    Potato chips are supposedly one of the most “poisonous" (junk) food though I love them very very very much, I don’t have them as much now.

  3. B.M.最近可真的要一包了~

  4. haha ! 我都鍾意食薯片,不過我都唔敢存貨在屋企。。。

  5. k

    以毒攻毒嘛 ~~

    攻唔到先再食川貝琵琶膏 嘿嘿

  6. k

    漏左漏左

    我鍾意食川貝琵琶糖多 d 哈哈

  7. 我從未諗過阿四屋企會有薯片呢樣嘢的出現!! (我屋企就大把,kaka)

  8. 果隻Terra出的chips,聲稱話含0 trans fat喎,於是呢,有人就大大聲嘞。

發表迴響

