原來cicada得飛


「嘩原來cicada得飛架!!!」

你又知不知吖?

首先,我以為三年前從那本要命圖書學曉過蟬的英文名,就好醒好偉大好媽媽,就可以收工就可以收兵;今天,我居然又冒着有104%可能性會碰上近鏡大頭蟬相的危機,自投籮網去wiki那隻蟬。

Pre-阿女時代的蟬,就是煩死吵死,就是報告考試時節。

「原來cicada得飛架!!!」今天這黑色小翅膀飛吓飛吓的肥仔,好明顯一路飛一路在sssssssssss,被小朋友一眼遞住,就連推車仔上的肥仔都看到了,都手指指。

不是藏在樹深處看不見的嗎?我居然看見了蟬,更可怕的是,我居然開始覺得,這傢伙有點意思。

那真是蟬嗎?蟬,到底曉不曉飛呢?

「阿女,我們回去查資料。」

不wiki尤自可,一wiki我就停不了我就自己攞厘

你可知?蟬很長命,北美有種蟬一活便是十七年,其他兄弟也能活上兩年吵上兩年。

你可知?將蟬放你耳邊一直吵,可以損害你的聽覺!

你可知?蟬有五隻眼!

除了左右一對,蟬的頭頂還有三隻如寶石的小眼,用來感光。小C說看不清,媽媽我於是再而google這些小眼,自己都服了自己的勇氣……

細路,當然是不會知感恩圖報不會見好就收:「媽媽,妳慢慢呀,我看不清楚呀!!」

Image ocelli2750184436_23b3ecaac8

(Photos from http://www.bugjournal.com/Cicada/Image.jpg and http://farm4.static.flickr.com/3193/2750184436_23b3ecaac8.jpg)

不過好戲在後頭,小朋友的心水推介,其實是一個金蟬脫殼短片,逼我看了四十次。大家看過(四十次)後不嘔的話,可以問我回水。

還有,你可知?對啊,原來蟬得飛架。

原來蟬得飛,原來我可以跟蟬面對面,原來只要拖住兩隻馬騮,我可以天不怕地不怕蟬不怕,原來媽媽我得飛天得遁地。

我下一個目標,同一天被我發現,看得兩隻馬騮眼金金。

在星期二午飯後的山路上,牠晒太陽牠擺舖士,被我用草一撩,哈,原來這傢伙好鬼慢條斯理。

IMG_9215 stick insect

21 則迴響

Filed under 阿四, 大自然

21 responses to “原來cicada得飛

  1. 我都睇左有十次
    我覺得我同小C會好岩傾, 哈

  2. 那天有隻飛入我家,個個都話驚,我唯有頂硬上,用個魚網捉去放生,如果小C係到就好……

  3. Vic

    咁…阿蟬而家仲喺唔喺你屋企?

  4. 我成世仔都未見過蟬.

  5. 頭先食既CURRY全部都嘔晒出來!

  6. 好彩我個仔尋日朝早只係研究隻大蟻啫…
    http://iamharuka.blogspot.com/2010/04/ari.html

    呢兩日點解d細路仔鍾意玩昆蟲?

  7. cc

    ar … 我個仔都迫我同佢睇左5次…… 呼….. 好彩…..

  8. i can only say that, altho i know they r “good bugs", they r just as ugly as a cockroach! >.< *dislike* hahaha

  9. longlongmama

    橫睇掂睇點睇都得,就只係千祈千祈咪飛埋黎掂到我,我會發出二萬分貝尖叫聲,我怕我會嚇親我d仔!

  10. longlongmama

    btw,小c本新書好似好恐怖咁喎。
    朗朗一睇封面實掉都掉唔切,佢生人唔生膽。

  11. pd

    It never occurred to me the possibility of cicadas not being able to fly since they do have a pair of “transparent" wings like dragonflies. There are various types of dragonflies, some with portions of its wings not completely transparent though.

    I’m also fascinated with little creatures: toads of fingertip size, slimy little leaf-like worm (if you ever find out what they are actually called, please let me know as well), 象鼻牛, tiny little red spider, tiny little geckos, moths with mask (face) like wings, etc. What a wonderful world of fascinating creatures!

  12. 通告: 昆蟲都有三對腳 « 媽媽阿四

發表迴響

