險境


IMG_9342 blocked

黏人的牆,凌空的腿…… 咦這是甚麼地方?

沒有滾水,沒有拐子佬,任踢任叫沒有大人喝停;充滿細菌,充滿爸媽的腿,這不就是全個茶樓最安全之地囉。

是日小E吃了兩大碗魚湯麵,小E媽學會講lall bark go,小E爸亦從此懂得點炸呢炸嘮以外的點心。

IMG_9342 blocked rotated

15 則迴響

Filed under , 同學

15 responses to “險境

  1. mama

    嘩你進步了不少! 咁都接受到,great!

  2. *envy* 我細個都想喱入去玩
    (er… 而家都想!)

  3. longlongmama

    我真係接受唔到囉…果D千年地毯加食物殘渣加睇到和睇唔到既二萬種"生物"…

    佩服!!!!!

  4. 我前幾日先俾人話完:「細路要接觸多啲細菌,咁大個先會强壯啲」

  5. cc

    我都尤佢玩架….

  6. 阿四,利害! 我真係唔得。不過我知你去D high class嘅酒樓,我會其望佢地會"衛生"少少,應該十年都會洗吓個地毯。

  7. 小C懂得不把手放口嘛。

    呵呵呵呵,小E的9個月大妹妹都有份爬呢,餅乾掉地媽媽又再給她吃,那才是真正恐怖囉。

  8. 我成日都鬧,鬧極都係咁。氣死我。

  9. Clara

    我都o係starbucks見過,個鬼媽o係地下執番d野俾個鬼他食!d外國人係咁,好唔介意ga wor,真係服o左佢地!

  10. 睇第一張相,仲以為邊到咁好玩!

  11. 通告: 《兩週一聚》分享心得:十全大補手 « 媽媽阿四

  12. 通告: 寶貼萬用泥膠 « 媽媽阿四

  13. 通告: 我家二少二十個月 « 媽媽阿四

發表迴響

