幼兒用品系列(五)玻璃水壺


已經是第四十四次了。

「麻煩你,我想找一個有蓋的小玻璃茶壺。記住,一定要如此如此小,一定要是玻璃。」

「玻璃茶壺哪有這麼小?這個啦。」

「不,一定要夠小,要這個小朋友拿得起。」

「小姐,小朋友拿玻璃很危險喎,買這個膠的啦。」

對了,個女是我的,哥哥仔你也明顯沒有小朋友,你當然比我更清楚我個女,當然比我更知道我只要玻璃安心放進洗碗碟機。

「一定要夠小,一定要是玻璃。冇就話冇嘛。」

「通常D客都不會買玻璃給小朋友喎。」

既然已經走了四十四間店,這天我這個不太通常的客決定不再受氣,就在腳下這間G.O.D.買了個咖啡蒸餾壺,用六百幾蚊免去將來所有「(正在替細佬抹屁股/正在吊頸透四秒氣/正在吃石榴的)媽媽,請幫我倒杯水」的緊急煩惱。

「通常D客都不會買咖啡蒸餾壺給小朋友喎。」

IMG_6703 crop

18 則迴響

Filed under 小C

18 responses to “幼兒用品系列(五)玻璃水壺

  1. 我最近都想買玻璃奶樽,跟住又好多人話會打爛喎。不過我都唔理,買左先,到底玻璃好過膠。

  2. 無印良品咪有玻璃壺同杯囉,唔駛600蚊.

    agnes b都有,不過唔係玻璃,係白色ceramic,得唔得放入洗碗機就唔知了,因為屋企無洗碗機.

  3. 好明白你嘅無奈。要唔要我幫你在這裡物色吓?

  4. 訪客

    唔, 仲有茶餐廳用來裝糖漿食西多士果種玻璃壺…(不過擺明就唔係水壺)

  5. y-ee

    咁橋!我與妳找同樣的貨,亦是去盡了認為有亦應該有的鋪,翻轉溫哥華也尋不到合適的!
    但妳比我好,另一半肯用咖啡蒸餾壺代替。

  6. siugub

    我個囡都有一細的玻璃水壺, 在吉吉島買, 雖然我覺得幾重, 但兩歲幾人仔時都已拿得起自己倒水, 好似幾十蚊.

  7. pd

    唔係真係四十四間係嗎?!下次不如早D寫出嚟俾我地早D幫手留意下嘛!

發表迴響

