Readathon的邏輯


賣物會要出錢出力,毅行者會身水身汗日曬雨淋,徒步走到北京是搵命搏,飢饉三十頭會暈肚會打鼓,歡樂滿東華上台唱首歌都總算娛樂別人……至於自己在家裡閱讀呢,咦,何解閱讀都可以籌錢呢?

閱讀,不是往自己口袋塞錢塞財寶塞知識塞能量嗎?何解有樣反智的活動叫readathon,細路每讀一頁書便要阿媽呀左鄰右里呀認捐n元,籌款給山區買書?

以籌款來鼓勵閱讀是一番苦心,但總有更合邏輯的計仔吧?籌款給山區買書當然再好不過,但實在有太多其他更make sense的方法了。嘩嘩嘩細路,妳今天居然讀了兩本書?這還得了??妳真是乖真是辛苦晒,來,媽媽答謝妳的辛勞,今天我捐2x$10即是廿蚊雞。

是甚麼鬼邏輯呢?是甚麼鬼信息呢?就是宣佈閱讀=苦工=犧牲囉。

就好像說,今天嘩乜阿女妳把兩碗飯吃光沒有埋怨?即是妳將營養泵入身體叫自己長高長大??這還得了???妳真是乖真是辛苦晒,來,媽媽答謝妳的辛勞,今天我捐2x$10即是廿蚊雞到非洲。

吊詭啊。

根據解剖學,細路都有腦袋都有邏輯,學校這個活動,媽媽我實在對小朋友解釋不了。

(順便多口一句:會大啖吃飯的孩子,我從來不叫乖;會大啖吃飯的孩子,頂多叫醒目,頂多叫自愛;會大啖吃飯的孩子,應該抹完嘴謝謝媽媽。)

25 則迴響

Filed under , 學校,

25 responses to “Readathon的邏輯

  1. mama

    我同意,不過又想問下點先算係乖?
    如: 愛弟弟? =有愛心 肯收拾? =自律 幫媽媽?=孝順
    我幾時

  2. mama

    sorry…未完
    我幾時用乖字先較合適呢? :>

  3. amy

    還是第一次聽readathon這回事,剛在google search了一下,你的entry排第七!:P

  4. mama

    我亦有份查呢!!😀

  5. mokmok

    可能原意:
    媽:讀書好唔好睇?
    女:好睇!more!
    媽:但讀書不是易事啊女,山區很多兒童無得讀!
    女:???
    媽:佢地就係無錢買書lor.
    女:咁我捐d錢比佢地買書啦.
    媽:嗯,你睇左2本,就捐2×20比佢地,等佢地有得睇你個2本書啦.

  6. v

    i agree!

    so maybe it makes more sense to have a foldathon (help mama to fold clothes) or hangathon (help mama to hang clothes)…

  7. 我對小學英文科既記憶, 就係老師此地無銀地重覆強調英文唔可怕, 叮囑我要多查字典多睇英語新聞 (大佬, 幾歲人仔既我廣東話新聞都唔會睇啦).
    而我一直認為佢咁講係因為我成績唔好, 同埋因為英文真係特別難.
    畢左業好幾年睇翻成績表先發現, 原來哩D係佢既拔尖策略. 錯晒.

  8. 訪客

    通常我唔用 “乖" 字, 因為太VAGUE, 而且從很多角度看行行都唔算 “乖" (往往指的是坐定定; 聽話: 我講一你咪話二/我講你就照住做; 安靜; 唔令大人麻煩; 令大人日子好過…..)再而且我自己都唔 “乖", 亦唔期望佢要 “乖".

    通常我會話: 好欣賞你XX(品格)/(動機)! OR會講: 你XX(品格)/(動機)真係VERY GOOD!

  9. >會大啖吃飯的孩子,應該抹完嘴謝謝媽媽。

    哎呀呀呀呀...我正在痛苦中學習

    四媽,你之前有冇寫過如何教好小朋友吃飯這個topic?可否給我一點指引?...米B女...正經歷trouble two既過程囉...

  10. 妳的年紀太小了: 聽過"百萬跳"沒有? 更無聊…..

  11. >會大啖吃飯的孩子,應該抹完嘴謝謝媽媽。

    阿女學校最近教食飯時要"謝謝媽媽煮飯俾我食", luckily, 阿女係會大啖吃飯的孩子, 加埋呢句, 可否俾“乖”字呢?

  12. MT

    Readathon = 反智, totally agree!

發表迴響

