出門


每一次踏出家門,都是一次豁出去,都是一次長大。

孩子父母亦然,父母尤其。

easter trip

 

(好喇好喇,既然咁衰扮小器,咁上次懶係整個catchy啲嘅題目搏留言搏參與,冇乜人騷就係抵我死。)

15 則迴響

Filed under 大自然, 旅行

15 responses to “出門

  1. 出門好呀出門。細細個我老豆老母都帶我週圍去。

    表面上去完之後乜都唔記得,其實旅途上的一切都自自然然藏在心底裏。

  2. amy

    五天假期,阿四怎會不外遊!

    細佬佬好好肉,好可愛!

  3. cr

    細佬站在樹下,企圖把樹葉搖下來品嘗嗎?

  4. mama

    何否講吓去邊到旅行呀?

  5. 看!小C在飛呀:)
    好想一啖噬落細佬個腩度!

    同人仔出一出門,大陣象到呢,不過那共同樂趣真的永在,如Justin所說,點麻煩都底番曬!

  6. 好羨慕...

  7. 你啲相靚好多。哈哈。

  8. Justin: 係呀,有研究話,同樣的$,用於去旅行所帶來的快樂,遠多過用來買嘢。

    Amy: 佢冬天嘔完病完後,係最近先至肥番乍陰功。

    cr:樹葉好味呀樹葉。

    mama:菲律賓

    周:仲有最靓嘅豬腩肉……😉
    係呀,淨係藥都帶左有成磅啦我估。今次帶左2大2小行李2backpacks呀(小C一個自己顧自己嘛),哈。不過辛苦情度比我想像中好喎,好似仲好過3年前第一次帶小C出門。
    小C病左大半旅程,不過仍然好鬼開心。見佢開心,見細佬食沙,乜都抵番,你話係咪。

    米:細佬剛剛面世,你要等多陣先至有得出門囉。

    readandeat:駛乜講。

  9. 同意阿四所講,花錢去旅行帶來的快樂,遠遠多過又長久過用錢買嘢。特別係做了阿媽後,沒需要都唔會行街shopping。有時間不如早d返屋企見阿仔。

  10. 通告: 感受海 « 小事. 真情

  11. 細佬好肉地到呢~

    我地一家決定夏季初搞road trip,真係要祝我好運呀。

  12. rockamama

    nice collage!

發表迴響

