幼兒用品系列(四)如果沒有您,日子怎麼過


如題,邀請各位發聲,列出一至兩樣最幫得手冇佢唔得幼兒產品。尤其未出過聲留過言的你呀妳呀妳呀你呀,請踴躍發言,我們需要你!

留言請列出:

  • 產品名稱(或你叫佢係乜就乜)
  • 為何冇佢唔得
  • 有關網址(如有)
  • 何處有售
  • 歡迎附圖片一張

我先來:

1. My Breast Friend餵奶枕,即奶奶bed,handsfree餵奶,餵人奶必備,餵樽都得,爹爹小C細佬都讚好。

  • 為何冇佢唔得:見此,最近出了有機枕套,還有孖B版本!
  • 何處有售:Bumps to Babes, MonBeBe.  在香港十分搶手,在美國則在Babies’r’us和amazon等都可以上網買。
  • 網址:www.mybrestfriend.com
  •  

    19 則迴響

    Filed under 幼兒用品

    19 responses to “幼兒用品系列(四)如果沒有您,日子怎麼過

    1. audreyma

      我來:

      1 愛心爹爹一名。
      2 亞媽總要唞擔氣。
      3 你家我家他家
      4 相片?眾裡請尋他。

      • amy

        我贊成:愛心和有耐性爹爹一名

        上胎沒有買my breast friend, 只是隨便拿個cushion。今胎朋友借了一個給我,期待會有用!

        八卦:你也有泵出來餵樽嗎?

    2. 嗯,做萬能阿媽,絕不能俾任何嘢嘅absence影響到表現!如果沒有您,日子難過少少,不過,唔會過唔到,嘿嘿,咪我點夠膽生三個.

    3. mama

      至於my best friend, 今胎我有買,但無乜用,比左個friend, 點解餵樽都可handfree呢?

    4. eeb

      * 乳房一雙
      * 無咗佢,兩個仔就食唔到人奶
      * http://www.breastfeeding.com
      * 問自己媽媽
      * 圖片 … … 不便公開

    5. 1.臭被被 (一張有防止 “fu" 被function, 可以卷實隻臭BB的被. 順便講講, 張被充滿口水味, 所有叫臭被被.)
      2.我先唔要半夜起身同佢"襟"被!
      3.http://www.casablanca.com.hk/BBMIDDLE&BOTTOM.htm
      4.各大百貨公司
      5.http://inlinethumb23.webshots.com/16278/2833246050059806342S500x500Q85.jpg

    6. longlongmama

      之前聽過你推介,我生第二胎時都有買my breast friend. 點知…我覺得麻麻地好用喎!你估下點解?!
      因為我生完肚腩太大,cool唔到埋身囉!!!
      死未?!

      我都有必備幼兒用品:
      1. 生理食鹽水(我地多數會叫"滴鼻")
      2. 冇左佢,d鼻屎(尤其已經係乾左硬左果d)點可以咁輕易整出黎呀.睇到"了"唔到,不停聽到bb鼻鼻呼吸"fi fi"聲,又"銀"眼又"銀"耳,我會頂唔順架!
      3,4,5. 各大藥房包括屈人寺,萬0有售,不過我多數用醫生俾果d,所以冇圖片/website,見諒.

    7. 我都覺得滴鼻好緊要, 仲要加多樣….太陽眼鏡!個女非常反抗滴鼻, 滴鼻時會發顛,好似酷刑一樣,好彩有太陽眼鏡俾佢帶住, 而家肯滴鼻喇。

    8. audreyma : 係呀可遇不可求呀

      amy : 包你愛不釋手呀. 上胎冇貨可pump,今次有pump過吓, 但冇人肯餵, pump厘都冇用, 久而久之細佬亦唔肯飲.

      怒火 : 所以我唔可以好似你咁萬能囉

      mama:你睇真D, 我冇話餵樽可以handsfree播 🙂

      eeb : 係,我覺得呢樣實在太方便太handy

      milkycandy : hee hee 我好中意你張相 🙂
      咦,點樣捲住對腳? 我好有興趣播!

      longlongmama : 就算扣唔實, 都一樣可以用架. 我有時都唔會扣實.
      係呀係呀, 細佬超憎鹽水呀hahahha

      shanmiu : 你呢招,絕喎. 太陽眼鏡究竟係用來分散注意力, 還是bribe呢?

    9. Ah 4 MaMa.

      I’m a new mom from Canada! I’ve been a big fan. Reading your blog helped me get through my first 3 months with my new baby. This entry helped me walk out into the open.

      1. “Swaddle Me" is my must have item!
      2. Give deep pressure like a hug, help to fall asleep
      3. http://www.kiddopotamus.com/p_swad.php
      4. babysrus in North America

      My blog is http://hk.myblog.yahoo.com/carmenoch but haven’t update for 1 yr la! No time. No time. No help. No relatives around 😦

    10. 1. 紗巾
      2. 起初差不多抹乜都係佢(或有佢份),差不多萬用。
      3. 各大嬰兒用品店有售

    11. carmenoch (love your composite name!) :
      we used swaddle-me too! c’s daddy loves it and is a pro. but you know what, it’s so hard to find a supplier that will ship it to HK. 😦
      finally we had to have someone mail that to us from the UK.

      JLS: 但係我覺得要唔會中間分開變兩塊果D先得!如suzuran.

    12. 遲咗少少,
      1. 我嘅介紹係: Made for Mom Snack Trap
      2. 有咗佢人仔可以安靜地坐在嬰兒車或car seat內,好讓阿媽可以專心開車,或shopping。
      3. 網址及圖: http://www.snacktrap.com/Categories.bok?category=Made+For+Mom%3AThe+Snack-Trap

    13. 呀,呢個好用呀呢個。
      謝!

    發表迴響

