炒雜碎


三件事。

IMG_7425 一、有人見阿女抹地,想小女子獻醜過兩招。

好我就唔怕醜過你一招,簡單到暈,曰,煮到埋厘就要食。嗱,只要家裡冇乜遮,就要全民皆兵係咁上下。

再一招,曰,conservation of mama’s energy。嗱細路,媽媽得一個,家陣妳想媽媽做做做做做做做呢,還是想媽媽做做做做做然後有少少時間陪妳玩呢?我們互相幫助啊。

二、俗語有云,寫得blog來就回不了留言,回得留言來就寫不了blog抹不了地一年剪不了髮。故此blog由此秒鐘起,實施彈性回留言制,或曰,conservation of Ah4’s energy。留言將會以每週一至兩次的頻率回覆,並每天廿次之頻率查看。
對,世事往往就是不公平。^_^

三、有朋友當年蜜月,於巴黎盛夏某酒店房間內,一時按捺不住,突然拋下新夫就往樓下櫃面衝------回來時借來剪刀一把,一揮!嘩,短左成30%呀,她綁起之長髮。

佢話,爽!那年巴黎不知幾熱呀。

我極需於極短期內將50%之頭髮幹掉。

________________________

咦,下面仲有嘢睇喎。

8 則迴響

Filed under 阿四, ,

8 responses to “炒雜碎

  1. cr

    哎呀~當心身體哦,不要太辛苦了。
    我們會想你的。
    x

  2. 叫小C幫你頂住檔先。

    話時話,我昨晚才手起剪落,剪咗個頭蔭。真係好遮呀,遮到我乜都睇唔到。

  3. mokmok

    E…..google reader見唔到小c既….好彩有click入來.

  4. cr:啊,我也常想起你呢 🙂

    readandeat:吓,你話,你同你自己剪?

    mokmok:剛剛加架嗎 🙂

  5. 多謝晒…..我家有阿遮但可以改良…..

    但第二招驚佢有朋友仔後都唔想同我玩…..

  6. 通告: 剪蔭 « C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗

發表迴響

