請假


IMG_7069IMG_7076

題為:媽媽喺妳張床道

係呀,媽媽吃了大半包龍眼肉,唔通唔喉嚨痛唔病呀。

大家千萬別可憐我。

7 則迴響

Filed under 阿四,

7 responses to “請假

  1. amy

    我都勁鍾意食龍眼肉架!保重!

  2. 唔係可憐妳呀, 係關心問候妳.

    阿四係咪挨得太辛苦血糖過低, 見到龍眼肉就忍唔住搶住嚟食??? (食龍眼肉食到…..好似唔係第一次啦…https://mama4.wordpress.com/2009/02/05/sore-throat/#comments…….阿四阿四曳曳啊!)

    不過有小C貼心問候, 阿四一定很快好起來的….下次要乖啊!

  3. siugub

    阿四保重 ^^

    小C的picture diary真係好正

  4. 多些休息, 快快好番!

  5. Take Care. 同埋下次每次買細包D龍眼肉,咁忍唔到口食哂一包都冇咁多。

  6. Oops,俾納奧美供左出厘添!喂納奧美我好掛住你哦

    包龍眼肉已經係點點綠(?)果個size,但我食親乾果都易中招,我好懷疑乾果製作過程的衛生度囉……

    謝謝各位關心,今天總算好番D

發表迴響

