舊瓶新花


我焗好魚塊等你回來,我順道買瓶蘋果味水。我從來搞不懂有汽的水,就是奇怪你會喜歡。

你說這瓶子好美,不如留起?不像呀不像,不像你啊。

留起瓶子,留起黃昏。

許多年後有小朋友在學校樓下選了向日葵,向日葵比小朋友還要高。

老闆娘問要修剪嗎?我說好呀嘩妳燙髮了麼這新髮型好潮。老闆娘樂透我還以為會給我打個折。

家裡沒有大花瓶,向日葵住進過氣舊瓶。她轉個身望見太陽老友,笑得一室金黃熱暖。

IMG_8316

9 則迴響

Filed under 大自然

9 responses to “舊瓶新花

  1. 剛好我家也第一次插花,你都好有個像樣的玻璃瓶,我地用膠水瓶咋。

  2. mama

    隻手係小c ga? 好細個咋喎!

  3. S

    小C望住支咁靚既向日葵,笑容都燦爛d!

  4. Vic

    汽水萬歲!
    可樂可以醫喉嚨痛

  5. siugub

    阿四真是個溫柔的女子 ^^

  6. pd

    I collect nice shape glass bottles too! That’s what often attracts (distracts) me instead of the content, but of course, I won’t just buy if the content is not worth consumable.

  7. 菲:插到花就是好瓶啦

    mama:梗係唔係啦

    JLS:咁你有冇谷到成到氣ㄚ?

    S:佢得3分鐘熱度

    Vic:可樂的酸度仲可以通廁所渠添 😉

    siugub:唔係呀嘛? 好彩小C爸佢而家已經唔會睇comments,否則今晚實反胃,嘥晒我D三文魚

    pd: yes that does sound like you 😉

  8. 通告: 花瓣燈 | 媽媽阿四

發表迴響

