男人病


小孩子病,你可以威逼利誘要她食藥食粥,她最多一哭二鬧三踢腿。

大孩子病,你將粥煲好盛好攤凍好放剛剛好少少鹽,戰戰兢兢端到跟前,苦口婆心陳明吃與不吃之利害呢…… 當然,被拒絕之餘,妳很可能還討來一怨二罵三反檯,都唔知為乜。

小人難養,病男人不是難,是不可能。

不過昨晚我明顯走運了,皇恩浩蕩,今回沒怨沒罵,爹爹吐過好一大袋,滴着口水曰噢我現在給你一個吻吖,今晨白粥一大碗吃得嗒嗒聲。

IMG_6701

(我知,好傑。放了一晚唔通唔傑呀。)

8 則迴響

Filed under 爹爹

8 responses to “男人病

  1. When men are sick they seems to be more immature than kids.That is only based on my observation at home.

  2. 爹爹保重啊!阿四要小心中埋。

  3. mama

    真係好易病呀!其實阿媽病左(有咳,有痰),餵母乳時會否傳給阿仔,還是傳左d antibodies比佢呢?

  4. cr

    阿四:辛苦了!!你自己也當心身體噢!!:)

  5. audreyma

    隔夜粥都吃得嗒嗒聲,果然是好粥!

  6. Jenni:天下男人一樣

    菲:謝。全家中晒啦,差我

    mama:可以餵,戴口罩囉。有antibodies

    cr:yes ma’am! thanks!

    audreyma:佢唔想食D冇味餸啫,今次大條道理囉

  7. 粥是一些只有我在病才會吃的食物…..

    我病只會「抦」埋自已,如有太座關懷會甜在心頭..

  8. 食「粥」三餐,益佢啦。

發表迴響

