柿與維他命C


IMG_2608 IMG_2614

一歲以下小兒不能吃橙或奇異果,如果家有帶菌家姐,如何是好?

食柿啦。

八個月大就食得,富有柿比橙含更高維他命C,橫切見到星星靚到吖,造物主一番心機,嘩我一家都愛柿。

8 則迴響

Filed under

8 responses to “柿與維他命C

  1. 我都愛呀!不過近排濕氣重,皮膚質素又差咗,唔敢食太多。

  2. 細佬跟家姐一個餅印喎?

  3. amy

    多謝介紹!雖然只見到少少,不過二少好男仔樣!:P

  4. mama

    真係好似小c喎!
    想問如已有咳,有痰,可以食嗎?

  5. 唔知點解,我都未見過小C, 不過,都覺得細佬似小C!
    哈哈!
    柿, 真係唔知bb都食得!

  6. BM:原來會令皮膚差?是否如芒果一樣?

    菲&zachary媽:有時覺得似,有時又覺得完全唔似…?不過個髮型就幾似囉 😛

    amy:似小C嘛! 😛

    mama:涼呀,咳就米嘞,應該.我估架乍.用厘預防中招就好.

  7. mama

    想問埋呢,二少感冒時會唔會瞓得唔好又唔多肯食呢?呀仔現時有d呼吸不順,唔肯飲奶…有無良方呀!
    呀囡剛好似病完,接著到我,跟住細佬…亞爸無事,就連工人都無事,我估我地三個d抵抗力真係弱d,要買返d柿食下先得!

發表迴響

