豆苗餃


某同學爸來自英國,愛豆苗餃。

某天over a basket of豆苗餃,我們齊齊頭疼着孩子的將來。同學爸曰,現今孩子機會多的是,卻有個巨大危機,就是被寵壞。

我拍檯叫好。

心靈願意肉體軟弱,同學爸飲啖香片,把切碎豆苗餃餵進四歲阿仔口裡。

13 則迴響

Filed under ,

13 responses to “豆苗餃

  1. 物質太豐富,父母當皇帝公主般寵,再加上阿遮跟出跟入執他們手尾服侍週到。那真是個問題,他們大了手不能提,變了溫室花兒一吹就散啦。

  2. 近期好友們也在談論的書《港孩》(http://wongminglok.blogspot.com/2009/11/blog-post_05.html)我想,真是放諸所有富庶城市皆準。

    好難想像西人會帶把較剪出街剪碎豆苗餃餵細路。。。

  3. 小B 超為食,好吃的試過連(婆婆)手帶羹送入自已的小口….

  4. B. M.也愛豆苗餃,不過最近迷上韓式青瓜餃,貪其體積小之餘皮薄,餡裡青瓜味很鮮。幾乎隔幾日就來一次,哪管是早餐或者是午餐。

  5. siugub

    我覺得很多父母, 理性上明白, 但有時行為上未能配合.

    真要時時提醒自己要忍手, 給孩子機會自己動手去做去試.

    不過如果不是自己全職湊, 要靠別人幫忙, 就好難做得徹底. 我家還好, 堅守不請姐姐, 但有時我女兒去婆婆家, 婆婆要寵我都無能為力, 只能間中輕言提醒婆婆😛

  6. 點算?!我都係覺得四歲啦唔使剪埋俾佢喇啩。但睇番自己個女, 三歲半我仲餵佢, 驚自己食會唔飽,會凍晒冇益….鬼死咁多籍口唔俾佢長大…

  7. Joanne

    自己食野呢一關. 我跟爸爸一路都堅守. 我地堅信人肚餓就會食. 可惜買玩具車呢一關. 一家人勁頭痛….

  8. amy

    我家爸爸常說我是慈母,但忍不住餵食的總是他。不過,我想我有stereotype,我還以為外國人不會餵?

  9. 唔係呀嘛, 四歲食野仲要剪!?
    D 牙唔用唔通留比 tooth fairy 咩~

  10. Jenni: N星拱月,恐怖啊.

    chilli mom: 佢個老婆唔係西人ㄚ嘛 😉 不過個鬼佬真係餵得好順手架

    JLS:真係好為食播

    BM: 真係未聽過青瓜餃播

    siugub & amy: 辛苦晒你地啦 🙂

    shanmiu:一於聽日起唔餵啦,嘿嘿嘿

    馮師奶:哎呀好鬼耐冇見你!!!!!!我知你一睇呢篇一定要出動,哈哈哈仲唔引到你出厘!?
    餵呢我就只係餵到2歲,但到而家我都會將肉一開為二剪成佢個口的大小(佢個口都唔細),佢自己亦識剪。哈哈by the way其實我覺得應該將較剪呢樣野歸為正常餐具之一,實在太太太太太好用啦。

  11. Clara

    韓式青瓜餃係唔係百佳果隻?我見過wor!係韓國造,仲有另外一種菜肉餃添~

  12. 我有時都會/要餵架。

發表迴響

