媽媽的上衣


媽媽抱抱眼淚鼻涕口罩家姐。

暫時未病的細佬餓。

  媽媽更衣,抱細佬奶奶。

口罩家姐眼淚鼻涕,要命地,悶:「媽媽我好錫妳。」

  媽媽更衣,擁家姐。

細佬累,細佬躝地完畢啜腳趾。

  媽媽尖叫更衣,抱細佬噯呀。

家姐看罷第三次龍貓,扭。

  媽媽更衣,抱家姐眼淚鼻涕嬌。

細佬一頭一臉貢梨三文魚蘆筍麥皮糊。

  媽媽更衣,洗細佬。

家姐要睡謝天謝地。

  媽媽更衣,晚禱謝謝天父,我也好愛妳,小C。

  媽媽更衣,細佬飲飽食醉你好乖乖睡。

16 則迴響

Filed under 阿四, 小C, 手足

16 responses to “媽媽的上衣

  1. mama

    加油呀阿四!
    我家家姐及細佬時咳時唔咳,都唔知幾時先完全好番!
    最大件事隔離屋裝修,可能要買番部空氣清新機,唔知可唔可以殺埋細菌,有無好介紹呀?

  2. Definitely “West Wing" material…:)

    Serve your President and VP well ok?

  3. 問題:媽媽到底換了幾件上衣?

  4. amy

    可憐了… 希望小C早日康復, 媽媽有好日子過。

  5. audreyma

    謝謝天父,加油啊小C。

  6. Baku

    take care and pray for your family.

  7. eeb

    小c爸呢?

    天父也很愛妳,昨晚我也出了點狀況,今晨有悟,當我離神很遠時,我的生命就只剩下怨恨和一切的惡毒。

  8. longlongmama

    我都試過一樣的情況…再加上洗手洗到爛囉!!!

    小C都愛睇龍貓?朗朗都係…我一家都係!🙂

  9. 感同身受...

    大家努力快啲好番...

    話時話

    >家姐看罷第三次龍貓

    小C算好好啦,我俾米B女睇baby einstein,佢睇個十五分鐘就走左去...病左都仍然有力又扭又崩崩跳,我都唔知應唔應該算高興好...

  10. 加油啊! 係未真係會無咁易傳染?

  11. 阿四快出兒歌集啦!
    Best wishes to the kids.

  12. 嘩~~ 估唔到原來同fashion show 無異!

  13. siugub

    我仲記得當年一日換九次衫的日子😛

    祝 阿四一家 安好 ^^

  14. 謝謝各位關心,呢次好似唔係太要命,呢2日已經冇咁咳,細佬就大步檻過。

    mama:係呀,有2個,難斷尾呀,返埋學,可以一病病成個月囉陰公。

    我用IQ Air空氣清新機,Mothercare同Bumps to Babes都有得睇,萬宜大廈間Allercure都好似有。好鬼死好鬼死貴,一萬皮,但佢用HEPA filter,噴出厘的空氣的含粒子量係零。零喎。有架機度,我信。
    不過,冇話會殺菌喎。

    JLS:yes sir 😉 And, 唔係你估!

    zacharymama, chillimom:謝。都辛苦小C架,全屋所有人包括我都迴避佢囉。

    shumc:換左幾件衫?係IQ題厘架。我唔想洗太多衫,所以先至要換來換去ㄚ嗎,否則抱家姐前就唔駛換啦。

    amy, audreyma: 收到,謝謝 🙂

    Baku: 天父聽禱告!

    eeb:"當我離神很遠時,我的生命就只剩下怨恨和一切的惡毒。"
    謝謝你的提醒啊,老友 :) 我有時(好多時)真係只剩下怨恨和惡毒。
    小C爸爸的營業時間係朝早起床後的45分鐘啊。

    longlongmama:我對手,爛到呢。

    米:都叫左你去叫愛因斯坦回水架啦 😉
    小C都成4歲囉,所以睇得完成套戲。同埋,佢平時真係一滴電視都冇得睇,所以病果時連汁都撈埋真係唔出奇。

    菲:D菌可以附住好耐都唔死架。

    周:蝦,你同Just Little Something兩個ㄚ,人地次次講野你都當人唱歌仔!

    BM:haha係2件衫o者

    siugub:所以我好怕惹到俾二少,佢上次咳起上厘,一嘔,咁就一件衫,我仲唔係太多餵奶衫換架嘛

發表迴響

