(兩週一聚) 完美的一餐


一餐飯之能完美,於我好簡單。

人:一家四口

時:同一時間

地:同一張檯

吃甚麼:只要不搬出黑莓,白菜冇魚也好好味

用甚麼吃:每人用自己隻羹

配樂:好我局部收回對上一項。我可以餵兩歲以下小兒,但不要旁邊任何live commentary作配樂,「媽媽妳又掉了飯」「媽媽他不要吃了」「媽媽他很吵」「媽媽你餵到他鼻上去了」「媽媽為甚麼妳要他吃這個」「媽媽我也要吃」「媽媽我poo完嘞妳幫我抹」等等等等等。

_______

其他人餐飯在此

20 則迴響

Filed under

20 responses to “(兩週一聚) 完美的一餐

  1. 通告: 兩週一聚三十三期: 完美的一餐(食物/人物) « 兩周一聚

  2. cr

    哎呀,笑死我了……小C真係好可爱!!!:D

  3. “媽媽點解我個碗咁大"
    “媽媽點解細佬要食粥"
    “媽媽點解你俾條毛巾仔細佬"
    “媽媽我好想飲水"
    “媽媽我想去weewee"

    我好想戴headphone 囉唔係講笑.

    • Headphones! 係!我真係好想帶headphones!!!!
      我話,安靜!而家玩一個遊戲,叫,安靜!因為媽媽就快顛!每晚叫幾十次。
      佢玩左1分鐘,話,唔玩喇。

  4. eeb

    唉,有苦自己知,Larry見我餵了Clement一會,總會來看看,然後說
    “你睇,佢合埋眼喇,佢瞓著咗喇"
    暗示我要放Clement回床仔,然後部Larry玩
    被Larry一吵,Clement怎會甘心就此睡著,不服輸地吮多1個回合
    我說"你睇,佢仲食緊架,佢個嘴仲郁緊架"

    1個回合之後Larry又來看看,然後說
    “你睇,佢唔食喇,佢瞓著咗喇"
    Clement以為哥哥叫他起來一齊玩,索性開大對眼找哥哥,Larry就說
    “你瞓啦,做乜仲唔瞓呀,做乜望住我啫" 語氣十足我第四十三次替他蓋好被催他合上眼睡覺一樣。

  5. eeb

    部Larry玩 -> 陪Larry玩
    (左右倒轉是典型讀寫障礙﹗)

  6. 有餐安樂茶飯真不易!時不時人仰櫈翻,還好只是飯餸塗地 … 將近七歲了… 我的好日子,我在等你。

    續上回,我覺得你果幅好太初,非常minimal,回到原初,不可再多,不可再少。

    雖事隔多日,仍謝過留言!我效率確然是低了一点点。

  7. 唔好嚇我啦,我兩個3年加6年先到7歲,我的好日子,即係話遙遙無期啫陰功。

    哈哈,我果幅好minimal,因為,快快應大小姐要求畫完,就可以做其他野 :P 不過,我都幾中意,謝謝🙂

  8. 會發光同震嘅黑莓最難吃🙂

    但吃完才一次過奏配樂都未必好易頂…..

  9. 只要不搬出黑莓,白菜冇魚也好好味–> 黑莓好吸引, 吸引到大家唔食飯?

  10. 通告: 兩週一聚: 完美的一餐 « Bakingmaniac‧烘焙狂熱份子

  11. 黑莓威力咁勁都係第一次聽。小C太可愛了。呵~

  12. 通告: 兩週一聚 (33): 完美的一餐 « 浪漫飛行

  13. 通告: 【Blog聚】完美的一餐 at 留言寫照

  14. eeb:

    好明顯,我都同你一樣有mommy brain, 我仲以為你放緊產假 :P 歲月如梭啊 😛
    讀寫障礙,原來你講真!?其實最近呢一兩個月我開始發覺自己口齒seriously有D問題,尤其鬧人果時,鬧到興起口快快,直情唔知自己講乜。
    經你一講,我開始驚驚地啊。好可能係一生完佢即刻幫我用果隻藥啊……

    JLS:你有冇用黑莓呀?

    火羽:唔係大家,係其中一人o者

    BM:你真幸運囉

發表迴響

