四十四四四四四


小R一家住香港三年,今晨等校巴,R媽問我給校巴司機封紅包的事。

R媽:「我換了一大疊廿蚊紙,R爸他才說兩封廿蚊不吉利?」

阿四:「吓其實……」

R爸好醒搶答:「如果要給四十,倒不如給四十四吖笨。」

R媽:「那難道要用十蚊?」

阿四開始懷疑大家在談美金:「嗯,都可以……」

R媽:「即是一封廿蚊,一封廿蚊加十蚊?」

吓?

阿四:「嗯那個三十蚊,好像有點怪……」

R爸:「噢我知!給二十和四十啦!」

救命……

R媽:「嘩好闊佬啫……」

OKOK,肯定是在談美金吧!?

阿四:「嗯如果給六十的話,我提議一包過。」

R媽垂死掙扎:「其實如果給四十的話,其中一包加個例如兩蚊銀之類,又是否可行呢?」

得,三十年前咪得囉。

阿四:「其實很多人封兩包廿蚊的,好事成雙。」

R爸好醒:「明明說四十不好嘛!」

阿四:「唉,一於一包過,封五十啦你地。」

R媽:「但我那一大堆廿蚊紙都要怎辦啊??」

嗯……那大概可以……當錢駛??

16 則迴響

Filed under 同學

16 responses to “四十四四四四四

  1. How come I don’t get it….

  2. amy

    哎呀,其實我從沒想過要給校巴司機/auntie封紅包呀,幸好我們假期後沒有遲到過。

  3. Vic

    佢地…係咪喺香港大架?

  4. Vic

    呀無野啦而家先睇到個URL =P

  5. audreyma

    我掙扎了一會兒,最後都決定不封給任何利益相關人仕,我不想因此去差異化我們的孩子。

  6. audreyma: 那你去茶樓會俾tips嗎 ? 🙂

    我認為這是一年來的appreciation,有點像例如美國人的Christmas tipping(當然,不代表這一定是對。)。
    當然可以寫張卡算,不過,我太懶。
    http://www.gifts.com/christmas/holiday-tipping-guide

    反而我不喜歡給小朋友封紅包,細細個無la la點解要收錢?不過我地有俾小C,因佢成日話要送錢俾人。

    amy: 我地成日都遲小小!

    Randomcoil: ooh…

  7. audreyma

    茶樓?俾呀。

    對,我就是想寫張咭,親手寫幾個什麼字。

    我們還沒什麼校巴司機,我指的是育嬰院的老師和嬸嬸。

  8. 呵,我新年除老爸這個唐人外身邊全是鬼,不用封利是。

  9. eeb

    嘩,校巴司機bor,性命攸關,起碼都三幾百啦﹗

      • eeb

        Larry都唔駛搭校車,不過假如要,我都會司機/嬸嬸每人兩封一百。
        (褓姆就真係俾咗收工及開工利是合共八百,同兩封利是仔俾佢個女,仲有兩日大假等佢新年一家可以去5/6日旅行,我怕褓姆唔幫我手,多過怕公司炒魷)

  10. eeb:英c9所見略同啊。
    性命攸關,而且校車開得小心D,全車小朋友受惠。如果可以牙,我會替全車家長俾利是俾司機添呀。

    好姐是好employee,當然要俾,應得。仲俾左好鬼死多,補償番佢平日所有OT又唔肯收我錢。我俾得好開心,乜仇都報晒。

  11. 佢哋住左三年,依家至有四十呢個問題?
    佢哋好搞笑!

  12. eeb

    褓姆 – 再俾多d就輪到我老公有嘢講,而且怕老爺奶奶問起(佢地對褓姆既工時工資工作範圍等有少少意見, 但我自覺算幾公度)

發表迴響

