幼兒用品系列(二)最新潮玩FC6093


飛利普FC6093手提吸塵機,採用HEPA filter防止塵埃呢頭入嗰頭出,實為今季最潮玩意、無家庭恩物、有遮霸王救星、童工必備!

吸米餅吸哩吸嘮12V吸力特強,勢必人手一部!

「媽媽我可唔可以又吸呀?」

IMG_5563 crop

24 則迴響

Filed under 小C

24 responses to “幼兒用品系列(二)最新潮玩FC6093

  1. mama

    呀四好in 呀!
    btw, 想問家姐如有傷風感冒,容易傳染給細佬嗎?
    我家正發生該傳染,是否我家細佬抵控力弱?佢得5個月,就食左幾日葯啦! :<

  2. amy

    我地最近都用信用卡積分換左部手提吸塵機,好方便。:P

  3. mama: 會傳染呀。小C一病,我就唔俾佢走近細佬,要戴口罩,一家都累死。
    老二呢一定會早好多病,不過到返學年齡時又已經"見慣大場面",打個和。祝你一家安好,辛苦你喇。

    amy: Rafael中唔中意用? 🙂

  4. Agnes

    阿四: 可唔可以話我知大概幾多錢, 係咪可以charge滿電就不用插住個制用的. Many thanks.

  5. 我都正打算買呢部!要黎吸床

  6. cr

    小C好叻呀!會唔會太重呀?你唔好濫用童工噃!:D

  7. Agnes:

    $664,永安等等有售,不過個HEPA filter要換果時就要去合和個Philips showroom先有得配。
    Charge滿可以用11分鐘架乍,所以係輔助性質,汽車用。噢仲包左個adaptor可在車入面charge添。

    Shumc:

    吸床唔得囉,太弱囉。我用Miele,有HEPA filter ,我曾經考慮過Rainbow,但有親水嘅,一洗得唔乾淨,肯定係細菌溫床,仲要比起美國個價錢mark up左好幾倍,又居然有人中計。
    http://www.allercure.com/cvacuum.htm

    cr:

    重架!
    咦米住,你係咪嚮社會福利處道做架先? :O

  8. mumtoastha

    可以用到11mins 已經好好喇, 出左呢個post, 應該好快會斷貨!! ^.^
    講開吸床, 我用另一個牌子, 不是用水的, 雖然知都係被mark up 左好多, 不過無計… @_@

  9. cr

    我係小朋友保護協會架,你一個星期俾佢玩一次好了噃,唔係會引致occupational overuse架。XD

  10. Agnes

    謝謝! 等我今日食lunch時去睇吓先! 可唔可以介紹埋Miele呀?

  11. audreyma

    手提式我們用Dyson,我覺得都很勁。由頭至尾都是一個吸力,不過小朋友是肯定拿不動的。

  12. 我家用Central Vac,小朋友呢當它萬能俠,咩都吸到。最近老爺懶醒買左同你差不多款的手提式俾少爺,有人晚晚都吸因為有夜光燈function。屋企乾淨到呢,左一粒飯右一粒塵。

  13. v

    我們剛買了新車,所以也在考慮買吸塵機(以前一直十年不吸一次塵的),昨天看了這post,今天去百老匯,買了。thanks!

    PS如果開口問仲有無得平,會平一些,原價668,最後628。

  14. 呢款吸塵機個個阿媽都必讚啦!我個friend 有兩個女,都講明係「My best friend!!」呵~

  15. 思思阿媽

    呢個玩意好正, 屋企都有個放左千年無用過既hello mimi 手提吸塵機, 今既開黎阿思玩下先 ~

  16. 通告: 小朋友需要做家務 « 媽媽阿四

發表迴響

