幼兒用品系列(一)Weleda Calendula diaper care


此乃【幼兒用品系列】之頭砲,先此聲明:我冇收佣架吓。

愚以為,從瑞士來之Weleda Calendula diaper care cream實乃pet pet膏中之極品。

一搽,從案發現場起滿室芝蘭,一朵一朵怒放,人間仙境,不枉此嬰!此品比起Mustela等之化學刺鼻,絕對是另一個le。

邀請閣下此分鐘代入貴子弟之片內,put yourself in their diaper,幻想一下有機金盞花將屁股暖暖擁住,療傷解痛,好快就好;嘩,便都便得格外醒神,便都便得倍添尊嚴。

唯一美中不足者,此佳釀實在太香,往往用家便了都不知;閣下一旦忘形近距離深呼吸驗正,芬香撞着夜香,有如麥兜cross曾生,確係好冇陰公。

weleda calendula diaper care

(上環永安地面Sebamed有售--謝謝線人阿Young

所有圖片來自www.weleda.com

27 則迴響

Filed under 幼兒用品

27 responses to “幼兒用品系列(一)Weleda Calendula diaper care

  1. 這個幼兒用品系列實乃我這mom to be的佳音,希望你有幾多寫幾多,感激不盡!

  2. mama

    我都好鐘意呢個系列呀! 正!

  3. eeb

    孤寒師奶如我,有自己浸金盞花油既習慣,浸埋洋甘菊仲香🙂

    • i love 洋甘菊! 你咁鬼resourceful,梗係要用自家製嘅無添加正貨啦!你去邊度買D花呢?點浸?(我大概3年後就會試浸!😉

      • eeb

        咁妳而家買定有機泥同有機種子,種得黎都啱喇🙂

        我之前買本地花茶店(貪佢買得多可以送貨),如果有親友/自行從澳洲走貨時就買ND(真正有機驗證)

        一個寬口玻璃瓶,洗淨消毒風乾,"凳"下d乾花(千祈唔好洗),入1/3瓶乾花,再入滿油(我一般用pomace olive oil – 都幾百搭),如果有ROE(Rosemary Oleoresin Extract)就落一兩滴(每100ml落一滴)可以抗氧化,d油無咁容易變壞,用妳最鍾意既膠紙封一封口,寫上日子同花品/油品,放全屋最曬個位,日日搖下(記得就),浸3個月左右。

        可以造皂/浴油/cream/即搽/潤唇膏等,洋甘菊油係好香架(不過唔係人人鍾意)

  4. 小孜媽

    麥兒都幫唔到曾生咁仲陰公。

    我也謝過先,家裡那支mastela用到極悶

  5. eeb:好似好好玩啊!如果我消毒消得唔好,有冇可能會臭?

    孜:我起初好怕mustela陣味,生二少後才算是慣了,因為好多人送mustela俾我 😉

  6. eeb

    有一個折衷(直情唔洗消毒)既方法,就係買玻璃樽裝既油,倒1/4支另外裝好,然後"塞"d乾花入去浸😉

    唔知點解我"仍"住妳唔會消毒消得唔好(係偏見,我總係覺得妳有微至中度潔癖),最安全既消毒方法係浸酒精,然後風乾,一定要好乾(必要時可以用風筒吹吹),只要無水氣,放3個月好ok。油主要變臭/壞係因為氧化(“益"咗)或有水,裝得滿又封得實就無問題。如果怕唔記得用會變壞->浪費,可以買苛苛巴油(jojoba),價格貴d,但可以保存幾年(以上)都唔驚會變壞,因為苛苛巴油基本上係液態蠟。苛苛巴油係好好用既油,同人既皮脂接近。

    • 你全對了,我呢,有微至中至極度潔癖,視乎場合。哈哈,所以會形住消毒消得唔好囉!風乾時唔會contaminate咩哈哈哈

      你好似話過係engineer,係咪chem eng?在屋企做咁多實驗又煮又盛 :)

  7. 小B現在的沐浴露仍是Mustela,OK 但有冇第二隻介紹?

    明天去Elements即刻買番支比心愛囡囡先。多謝推介🙂

  8. eeb

    我唔係化工, 我讀一科女比男多既工程;-)
    (諗諗下,原來化學真係我大四時既其中一個主科,當年選兩個主科,一個為興趣 – 可以成日做實驗,另一個為畢業時張紙靚d,點知而家搵食係當年輕視及低飛的一科)

  9. eeb

    風乾好過抹乾,酒精乾得快,乾燥既日子fing兩fing再放一個鐘已經ok,而家回南就吹下好d。

  10. eeb

    comp eng 有 chem major 架咩?
    materials science 又唔係eng bor!

  11. Young

    You can find that diaper cream at Sebamed counter in Sheung Wan Wing On department store.

  12. 通告: 敬男師奶 « 媽媽阿四

  13. 通告: 家姐務助理 « 媽媽阿四

  14. 救命呀阿四!我阿B返香港後,屁股紅到一發不可收拾,請問呢支藥膏除了永安, 邊度有得賣呀?360係乜野黎架?

    • 其實任何zinc oxide都得,也可試用calendular茶包放BB的浴盆內浸。
      不過可能治標更重要,是否轉了奶粉牌子?尿片牌子?還是媽媽吃了蟹呀呢樣果樣?😉

      360者,Threesixty也,似City Super,Elements和中環Landmark內都有,不過未必有貨。你試吓打去Bumps to Babes問問? (Pedder street 2522-7112)

      • 謝謝你!唉, 我都唔知點解,奶粉是美國食開的,尿片都是同一牌子,不過不是美國制, 應該沒問題,我又由頭到尾都沒有戒口, 唯一可能是轉了環境。以前在紐約,真係一點紅也沒有,買了的diaper cream完全沒用過。返來後, 真係日日搽…唉….

發表迴響

