冇喇冇lung雞同鴨講水淡於血


我揹着廿磅我左手一大袋我右手一大隻生番。

未幾,電梯前一大堆姨媽姑姐咿嘩鬼叫睇樓團也一起來等。電梯一到咿嘩鬼叫互相招呼,睇樓家族跨過透明的我,直衝搶閘。跟尾的鬼佬白眼一反,扳開門呀他連忙招呼着問着,看我們站好了沒夾死了沒。

家族於中國人大過天,姨媽姑姐個表舅個堂細佬個四姨太個孫個三叔公都是親都是大晒, 但別人的姨媽姑姐別人的表舅別人的堂細佬別人的四姨太別人的孫別人的三叔公,嘿我真係當你係死。

不少鬼佬是只有核心家庭冇姨媽姑姐冇睇樓團冇親情,但我跟他們冇喇冇lung甚至雞同鴨講肯定水淡於血,我揹着廿磅我右手一大袋左手一大隻我便是他的自己人。

看啊,通街通世界都是自己人。

5 則迴響

Filed under 阿四

5 responses to “冇喇冇lung雞同鴨講水淡於血

  1. amy

    那天我搭地鐵,都係個外藉女子讓位比我。另一次,一個中國女子明明看到我大著個肚,有空位時都可以照坐落去。

    另外,我同rafael同妹妹都好幾次幾乎比人bang門夾死。

  2. 話時話,點解你當時無出聲嘅?係我早就出聲好耐,哈!

  3. Sigh… It is sad to say, it seems like there is no concept of a ‘GOOD citizen’ in our culture…

    Be very careful when you are with the two kids lar… or maybe you can have your helper with you to PUSH ill-mannered people away?

  4. amy:小心D呀陰功。我大住肚成日幫人開shopping mall道門囉。

    bakingmaniac:邊夠佢地快啫

    randomcoil:but no more helper la bor. actually i never go out with my helper anyway

發表迴響

