水彩


媽媽和小C行山見蕨齒類植物

媽媽版:

IMG_2862

某人抄襲版:

IMG_4649 IMG_2863

被行山媽媽和小C賴低之細佬

媽媽版:

IMG_2864 crop

某人抄襲版:

IMG_2866

16 則迴響

Filed under 大自然, 小C, 小玩意

16 responses to “水彩

  1. 我鍾意最後一幅,簡直係後現代藝術融入了後殖民主義的東方文化的結晶。(其實我都唔知自己講緊乜)

  2. k

    最後果張, 小 C 畫到細佬好似蝙蝠 =p

  3. amy

    細佬在家姐眼裡,眼睛好大!

    還有,幾幅畫令我想起eric carle!

  4. 思思阿媽

    哈哈 .. 阿凡達細佬 ~

  5. 細佬肚dum黃色那一灘係…

  6. 我一見都想講係阿凡達人!
    阿凡達family!!

  7. 我覺得似飛仔

    噢噢,灘野我知嘞周游,是一顆清澈的心,夜晚會小便。

  8. Hi Ah4, you can definitely also try out drawing water color cartoons on children and parent-children relationship, like what the famous Chinese cartoonist, Fung Ji-hoi, did. I think your drawing will be very interesting to look at.

  9. 第一幅意境好「太初」,可以做聖經插畫 。
    小C畫細佬果幅簡直可以成為進化論嘅插圖啦🙂

  10. Dra

    某人抄襲版好似仲靚靚bor

  11. rockamama:you mean making drawings of how i fight with 隻生番? 😉

    alliot:wow, getting such a complement from an artist indeed!! 你講緊我定係我個女果幅似太初?

    Dra:仲使講!

    z:thanks 🙂

發表迴響

