開心shopping盡在日本城


(有重要事情宣佈……)

許久沒去過日本,許久沒去過日本城,實情是,除了遊樂場和超市,許久沒去過甚麼地方。

唔假要啦,小C話。

但對於那每星期經過的日本城,我仍然是虎視眈眈。

兩天前走進日本城,兩母女由頭到腳落湯雞地。

買下一樣十分重要的東西,見到頭髮橡筋紅紫黃綠但小C寧可戴頭箍,見到小白膠盒好娘但小C係都要,見到熨板套該是時候要換,見到心心圈圈閃令令吓乜連手工材料都有?見到魚絲趕快不讓小C見到魚絲哎呀小C還是見到魚絲。

買了一堆莫需有大人細路好開心只花幾呀蚊二十分鐘,包括最重要之紅白藍兩大袋,今天送走十問九唔應黑面皇后從新做回阿四,我攞厘衰我要洗衫我要小C摺衫我真係好鬼開心。

( 先備案了,其實好姐還在,公眾無需恐慌。)

15 則迴響

Filed under 阿四, L遮, 小玩意

15 responses to “開心shopping盡在日本城

  1. amy

    阿四,為你重獲自己高呼!

    不過我們就剛請了姐姐,家中話事人不批准我當全職阿四,我倆又要不定時工作,實在想不出其他辦法。

  2. audreyma

    阿四:

    我去買香檳!

    吾道不孤啊,吾道不孤。

  3. Un Ma

    恭喜恭喜! 你就好啦, 難為我仍然要與家中「阿姐」搏鬥。

  4. eeb

    真係辛苦時咪請多個家務助理囉,外傭人工+食宿+打爛嘢+額外水電煤+機票+驗身,夠請多個鐘點日日上黎幾個鐘啦﹗
    日頭受少咁多氣,夜晚辛苦d都抵啦﹗

  5. 好在有好姐! 實在擔心你一個阿四, 兩個小人你連廁所都唔得閒去。

  6. 今天我也去了日本城掃貨,為搬屋做準備。

    共勉之:)

  7. mama

    嘩!咁突然…唔怪得上次我提起佢,你火都出埋啦!
    一人睇兩個, 好野!
    p.s. 我先申報我家有個好姐姐

  8. Sam

    日本城!? haha I think it’s time for you to do some shopping…at 日本城 and other places. You seem to live a busy life with kiddos.

  9. Sai

    Support you! 不過先提醒妳一下﹐我有一日一拖二出去睇醫生﹐雖然好多事情要顧要打點都自以為攪得掂﹐但結果夜晚就發現原來唔見左個iPhone。我仍然no regret﹐一拖二係天經地義的﹐贊成請多D好姐好過!

  10. eeb:夜晚我唔使受佢氣架,佢黃昏6點就收爐架喇。

    Sai:Thanks! 我從來唔帶佢出街架,屋企仲受佢氣唔夠咩。我亦冇俾佢照顧2個小朋友嘅任何野。

    amy:請與不請都有好處頭痕處嘅。

    audreyma:飲杯!

    Un Ma:係呀,真係鬥智鬥力啊陰功。努力!

    chilli mom:哈哈,係呀,東主有喜呀,多謝。

    菲:萬事有小C嘛 😉

    JLS:恭喜你搬新屋!日本城有吸塵機、按摩機同煎堆賣啊!

    mama:係啊,一講佢我會火起,所以都費事講。

    Sam:yes I do SEEM to live a busy life LOL!! Oh and i also go to mothercare, bumps to babes and eugene if you know what they are hahahaha

  11. SiuFaiZi

    阿四,恭喜恭喜!
    我自旧年八月便炒了家中那大帝,小心会有手尾,我到现在还收到财务公司的电话,真是死都唔眼闭!

    还有,请问哪里可请到好钟点!我现在有大有细,又粗身大细;家务真搞唔掂!

  12. pd

    開心shopping,因為終於可以送走十問九唔應嘅黑面皇后。
    真難想像在港可以6點就準時收檔的工(人),真喺歎(佢就歎,我就歎為觀止兼慨嘆)。

  13. Support u 2! Ah4 is the role model of our full-time mom!

發表迴響

