獨當


在新的兒童崇拜裡,小C不讓媽媽離開。

中途見此小朋友聽得入神,狡猾媽媽申請上廁所,並請小朋友代為看管手袋,狡猾地。

有手袋有牽繫,這媽媽準會回來吧?

才上了十分鐘廁所--OK,我承認我有一丁點兒過火--推門而進,四歲大個梨已然泣不成聲慘不忍睹。

「媽媽,我不喜歡妳上廁所。」

「其實(六歲)J哥哥也在吖,媽媽不在的時候,他陪妳又如何?」

「我要媽媽。」

「如果有細佬陪妳又如何?」

「好。」

「如果細佬哭呢?」

「我會保護他。」

原來一旦遇上了更弱小和更不幸的,人便開始成長。

10 則迴響

Filed under 小C, 手語

10 responses to “獨當

  1. Agnes

    我家的小C (3歲7個多月大), 返了現在的兒童崇拜已有4個多月了, 但我連去掉張紙巾, 申請批准後都被規定一定要在她視線範圍內監察着, 有咩辦法呀? 佢話自己好細, 驚D大嘅(K2 & K3)頑皮"整親"佢, 佢已結識了一個K2女孩子+一個K1男孩子, 但安全感仍不足, 點算?

  2. 惻隱之心人皆有之嘛。哈~

  3. 「媽媽,我不喜歡妳上廁所。」

    下句可能係:

    「不如妳跟細佬一齊用片?那便不用上廁所了。」
    🙂

  4. eeb

    “新的兒童崇拜"
    轉教會,定係教會轉形式? 小朋友未習慣啫

  5. Baku

    My church is v. “cruel". Except for kids of new comers (i.e. parents not being members of the church), kids are required to attend the Sunday class by themselves (they will only grant you an exceptional approval to accompany for the first two times).

    Don’t worry too much. Once they get used to the routine, they can adapt v. easily.

    But if they get used to be accompanied, it will be difficult to “escape" in the future.

    Take it easy and pray for u girls🙂

  6. audreyma

    被需要的感覺多麼好,小C懂。

  7. audreyma & bakingmaniac:對 🙂

    其實小朋友驚,我覺得好多時都有legitimate reasons,例如今次,所以我同情佢。但我亦可憐自己,想佢放過我,個多鐘咁大把。

    eeb:升班。

    Baku:thanks!

    Agnes: 弊,我都唔知點算!!! 
    我陪左2次,小C老豆1次,最近呢次我話,我企玻璃門外打電話(係真架),咁佢睇到我,就批准囉。我入返去一次,又出番去一次,一完我就又入番去,希望佢知道,自己冇左我都其實係OK。

    JLS:服左你囉

  8. eeb

    我教會之前有幾個小朋友好fd,一定要等埋一齊先升班(差一年),有時教會可以好強硬,但我欣賞大家比較寬鬆,等多一年一齊升都好哎,一來有人陪唔會咁怕陌生,二來將來佢地可能係屬靈伙伴,由細奠基,一路支持,真好。俾d時間小c同其他小朋友建立關係先啦。

  9. 係呀,真係咁架

    我記得小時候,有時晚上忽然害怕自己睡覺,就會偷偷入細佬房,抱細佬陪我一起睡。

    即刻唔驚。

    (可憐爸媽早上起來虛驚一場,以為唔見左個仔)

  10. eeb:"將來佢地可能係屬靈伙伴,由細奠基"--講得好!

    leona:笑死我啦好sweet呀。你好勁喎居然成個細佬俾你抱起!

發表迴響

