零食


IMG_6615

「媽媽,今日我想要車厘子,mandarin,米餅,少咸走蔥唔該。」

17 則迴響

Filed under , 小C

17 responses to “零食

  1. longlongmama

    好健康既零食!讚!
    朗朗一直都視水果ie藍莓士多啤梨橙為佢既零食,但逐漸長大有太多身邊人包括老師(!)會"獎勵"糖呀旺旺呀甚至朱古力俾佢之後,我都開始守唔住依條junk food防線。而家唯有靠嚇,嚇佢食得糖多會咳會蛀牙,將垃圾食品統統收歸國有。

  2. siugub

    好在我夠惡, 所以無人敢比我個囡食糖呀朱古力呀薯條薯片呀咁

    不過我都唔明, 點解要比糖做獎勵!???

    另: 想請問阿四, 這小小米餅在哪裡買到. 我囡囡也愛米餅, 但我只買到大片的有機無鹽米餅, 但次次佢都食唔哂😛

  3. longlongmama: hahaha小C佢一向都深信食糖會爛牙,會好似佢有本叫Going to the Dentist的書個小朋友,要去鑽鑽鑽鑽鑽……佢見到人地食,會同我告狀架.

    siugub: 係,真係好唔明. 百佳有賣ㄚ,不過Bumps to Babes平D.

    菲: hahhahaha好說好說,你真係可愛

    bakingmaniac:吉好鬼容易剝之嘛😉
    以前都話可以用吉去牙吓時間,而家唔得囉陰功.

  4. siugub

    thanks 阿四. 我會去bumps to babes找找看 ^^

  5. chilli 都好鍾意帶日本柑,貪冇核。小C snack time 都食幾多,讚!

  6. mumtoastha

    我地都like 日本柑, 會熱氣的嗎???

  7. mumtoastha

    我知榴槤是熱氣既, 菠蘿濕熱, 芒果都係又濕又毒但真係好好食, 荔枝好熱, 有冇其他媽咪知仲有咩水果有其獨特功能??

  8. v:我覺得中醫好有道理架,不過D中醫師質素非常參差囉

    chillimom:chilli好有taste播!!

發表迴響

