胃酸倒流午睡B


小C和細佬都患有胃酸倒流,細佬更會於飽醉一餐後,甜美一笑,繼而從鼻子將整餐媽媽奶飛噴--見過消防喉沒有--全數回饋媽媽,每三天兩日上演一次。

吊詭的卻是,妳濕得變成一桶乳酪,他整套衣服卻可以不沾半滴還若無其事。

胃酸倒流的根治方法有三:

A.  以後不再讓患者進食;或

B.  妄想患者會願意長期被綁於防胃酸倒流枕上;或

C.  每次餵哺患者後,將患者45度角抱起,抱20分鐘。

IMG_1817 IMG_1782 IMG_1836

大家應該知道,嬰兒通常都是吃至半途便入睡,於是久而久之,兩姊弟最初n個月的每天幾場午睡,都是被某人抱住睡,每晚亦被抱至深夜,以致日後不懂自己入睡。

身邊沒有任何人明白那是甚麼一回事,我們一家被醫生罵脾氣臭,全世界問阿四妳幹嗎可以重蹈覆轍。

有過來人以孩子的角度給自己寫了一封信"Dear Mommy, I have GERD!"

給胃酸倒流B的媽媽:

This is the letter my girls would have written to me before they were born to explain their GERD.

http://www.healthcentral.com/acid-reflux/c/70966/70510/dear-mommy

造物主好醒,恩典真是剛剛好夠用:至少呢,噴奶的是肥C大隻細佬,而細佬又非老大,否則將新手媽媽嚇餐飽。

噢對了,家姐細佬連媽媽爹爹早已從深谷*走出來,同病的你,都可以有這麼一天,很快。

(*深谷是指胃酸倒流B深谷。午睡的深谷,有排玩呀。)

__________

知多一點:(給胃酸倒流B的媽媽)

小C小時患的胃酸倒流屬於「寧靜」倒流,silent reflux,胃酸只倒流至喉嚨卻不跑出來。不過寧靜倒流毫不寧靜,小小C嚎哭連連,為了將奶盡量留於胃部,小小C打斜睡了三個月car-seat。

14 則迴響

Filed under , 阿四, 小C, 二少

14 responses to “胃酸倒流午睡B

  1. 令我想起當年湊到半夜都唔肯瞓的經驗。

  2. >嬰兒通常都是吃至半途便入睡

    ur…呢個其實唔係好習慣,米B女細個時如有此情況,其實我地係會攪番醒佢既(e.g.彈佢腳仔)

  3. BB無病無痛都已經唔易湊,小c同肥c仲要係胃酸倒流B,你D功力都唔惹小呀阿四媽。

  4. koala

    My daughter also slept in a car seat for her first half year. She also had a lousy stomach, but not exactly the same problem.

  5. eeb

    兩兄弟都(touchwood)無明顯胃酸倒流,但我習慣佢地食完奶掃完風之後45度抱多陣先放落床。

  6. 這樣的倒流,好像有’藥水’幫助BB的,醫生有給嗎?

  7. readandeat:呵呵還在打冷震嗎?

    米:ur…我實在沒有興趣撩醒一個每晚被胃酸痛醒n次嘅人囉.

    Jenni:個個B都總有D麻煩嘢架啦.

    koala:當日當我第一次聽到有另外一個阿媽俾個B瞓carseat,真係開心到呢……😉
    哈哈如果唔係有次佢搖左自己出厘,我估小C佢瞓到而家添呀LOL 😉

    eeb:放到落床,真係好! 🙂

    michelle:小C食左好耐zantac,但我冇俾細佬食,因為其實positioning makes a lot of difference too.不過wind drops倒是幫到掃風,等佢冇咁易做噴泉.

    • koala

      係呀!係醫生叫我地放佢係carseat o訓 o 加。不過唔適合 premie, 佢地要pass 一 個test先可以出院坐carseat 番屋企。

  8. 通告: 有字。無字。有書。無書 « 媽媽阿四

  9. siugub

    真陰功, 阿四小C同細佬, 不過好快大好快就無事.

    我囡囡第一年都勁易嘔奶, 差不多日日嘔, 一嘔都係一條柱咁, 成餐奶送翻比我. 最苦惱係, 嘔完, 佢濕哂, 我濕哂, 地下濕哂, 我成日都唔知應該處理邊樣先😛

    不過, 都會過去的 ^^

  10. longlongmama

    睇住個仔鼻哥噴奶真係會好肉痛.

    肉痛個仔…又肉痛d奶(人奶)…

  11. Joan

    hi,

    我在網上search到你的分享,我BB都係胃酸倒流,你可唔可以分享下你D經驗給我,我揍到快瘋呀..﹗﹗

發表迴響

