梘液


孩子基本上分兩種:不用梘液洗手的,和把梘液放手心後,不塗開並第一時間完全沖走的。

男人基本上分兩種,不用梘液洗手的,和把梘液放手心後,不塗開並第一時間完全沖走並聲稱已經塗開的。

8 則迴響

Filed under 爹爹, 小C

8 responses to “梘液

  1. 哈,我家有此現象。

  2. Simon Ching

    唔唔, 敢問我係邊一種男人… 我會用梘液洗,把梘液放手心後,塗開並卒十秒,再用清水沖乾淨喎…

    又,小C老竇又係邊一種?

  3. Vic

    唔用梘液,不如不洗,慳水

  4. 小朋友只有一種:不沖廁的。

  5. eeb

    Larry 要捽到有泡泡(以前教佢捽30秒),而且佢暫時都好記得沖廁,我有時覺得佢好似係為咗想沖廁而去如廁。

    男人呢,就唔好諗住佢會改。

  6. Jenni: 有兩個男人,你走唔甩囉.

    Simon: 嚴格來說你不是男人,你是完人.

    Vic: 係播,一言驚醒水中人添.

    readandeat: 仲仍然唔肯沖?

    連生: 多謝你幫我做定心理準備喎.

    eeb: Larry叻叻!

發表迴響

