豬呀甜呀小呀


媽媽擁着細佬,呢喃着一些豬呀甜呀小呀很不堪呀的乳名。

爹爹一旁聽見,為堂堂細佬佬搖頭嘆息。

咩啫?

細佬大了個便,媽媽呢喃着一些豬呀甜呀小呀很不堪呀的乳名。

爹爹一旁聽見,為堂堂細佬佬搖頭嘆息。

咩啫?

此時不豬呀甜呀小呀很不堪呀,難道待他變了Nat King Cole才豬呀甜呀小呀的不堪咁變態?

___

好了好了我認了,甜是有點……呀……咳咳…… 但呢,細佬又真是笑得甜漏噃。還有,唓阿側田都自稱乜乜鬼甜啦。

10 則迴響

Filed under 阿四, 二少

10 responses to “豬呀甜呀小呀

  1. amy

    趁而家細佬唔識反抗就好叫多d啦!我個三歲都未足嘅大少已抗議話:我唔係xxx,我係靖愷呀!

  2. Vic

    咦細佬病完肥番啦喎! =)

  3. 變成Nat Cole King又如何?!

    我細佬今年廿五,我娘親私底下對著他仍然是呢喃着一些豬呀甜呀小呀很不堪呀的乳名。

  4. amy

    我在看龍應台的目送,想起她說安德魯就警告她不要再在他的朋友面前喚他的乳名。不過,我知道你不會。

  5. 我阿仔都六歲啦,我都係叫小呀寶呀甜呀之類。小朋友對我D變態乳名習以為常。阿老爺唔敢出聲。

  6. 我日本老爺奶奶聽到我叫個仔做mimi都反晒眼,日本文化容不落mimi,只可以ta-kun,一d都唔親切.

  7. Justin:咦咁講法,真係令人好恨知道伯母而家叫你乜名喎……你好似應該唔係大你細佬好多喎……

    Takumi媽:哈哈又唔係叫"小mimi",叫"小mimi"先反眼都唔遲

    amy:佢有反抗,不過我聽唔明啫

    Vic:係D衫肥乍,嗚嗚……

    Jenni:小甜寶都唔係好變態啫,哈哈哈哈哈

  8. 通告: 牙齒保健 « 五 . 點

發表迴響

